Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Border Bandit
#3329384
Vanochtend is het vlees bezorgd, 10 kg. I.p.v. dat de bezorger aanbelt, zet hij het voor de deur en vertrekt.
Gevolg dat de lamslong ontdooit is en een retourproduct niet meegenomen is. Ik had nog wel op de bon geschreven dat hij aan moest bellen!?

Wat nog erger is, is dat hij een doos van 10 kg op een zacht kussen gezet heeft. Een kussen met opstaande randen ter ondersteuning van je bovenbenen. Randen zijn totaal ingezakt. Kussen (nog geen week oud) is nutteloos geworden.

Hierover gebeld, wordt er halverwege het gesprek opgehangen. Laat ik er vanuit gaan dat het per ongelijk ging, maar bij herhaaldelijk terugbellen wordt niet meer opgenomen.

Zo, wat vind ik dit waardeloos zeg!!!
Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#3329405
Ronald schreef:Ja, Angelique... :-*

Er speelt genoeg, en daar blijk ik toch best wel "last" van te hebben...
ik begrijp het Ronald, het is ook allemaal niet niks en ik vind het niet meer dan logisch dat je daar last van hebt. :-*
Door Anne in Zweden
#3329467
Ronald schreef:Grrr.... vanmorgen weer twee verpleegkundigen met een hartverzakking. Lijf hield er mee op. En dan zit ik nog zo netjes op die hometrainer, hartslag wordt in de gaten gehouden, tempo wel hoog, maar lage belasting. En dan gaat gewoon het licht uit! >:(

Misschien toch maar nog kalmer aan doen... :-[

Hé, doe 's niet zo eng! :o Fiets maar wat langzamer hoor, je hoeft de trein niet te halen - haal liever de 80!
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3329477
Anne in Zweden schreef:Hé, doe 's niet zo eng! :o Fiets maar wat langzamer hoor, je hoeft de trein niet te halen - haal liever de 80!
Daar sluit ik me bij aan! En je bent verre van een watje, je grenzen bewaken is een teken van kracht. Je krijgt genoeg voor je kiezen, niets geen reden om dan ook nog te streng voor jezelf te zijn :-*
Gebruikersavatar
Door Radja
#3329507
Anne in Zweden schreef:

Hé, doe 's niet zo eng! :o Fiets maar wat langzamer hoor, je hoeft de trein niet te halen - haal liever de 80!
Ook hier sluit ik mij bij aan!
En jemig Ronald ik heb inmiddels jouw hele ziekte geschiedenis van de laatste tijd gelezen! Mijn God wat heftig allemaal! Ik wil je ook nog heel veel sterkte, maar vooral beterschap wensen en natuurlijk ook voor de rest van jouw gezin! :-*
Gebruikersavatar
Door kira
#3329609
Ronald kalm aan dan breekt het lijntje niet. Misschien helpt een virtuele knuffel van je zwarte vriendinnen die alles weten van rustig aan doen.

Ziek naar huis gegaan, wil mijn bedje in maar iets zegt mij dat als de kabouters nu moeten slapen ( ben alleen ) ze vannacht gaan keten. Dus zit braaf op te passen en wat doen de kabouters jawel slapen. Ik ga zo hun voorbeeld volgen.
Door Aprilsnow
#3329635
Ronald schreef:Ik heb fysiotherapie, ontspanningstherapie, maatschappelijk werk... Maar dan zit ik weer op die hometrainer en dan vind ik zelf dat ik niet zo'n watje moet zijn, maar gewoon doorfietsen. Dus daar moet ik meer aan werken.
Tipje: als je dat een volgende keer denkt.... tandje minder of even aan de bel trekken.
Niet makkelijk als je vooruit wil maar het is een eerste stap om je grens te bewaken en de signalen te herkennen.

Voor de rest wil ik je sterkte wensen met alle dingen, zowel de lichamelijke als de in de kop dingen. Beide niet makkelijk :bigarmhug:
Gebruikersavatar
Door CindyMayella
#3329697
Klein klaagje... ben huishouden weer aan het doen, plus de boodschappen doen.... teveel dus... nu zo’n pijn in mn rug (=spierpijn) en zo moe... dus een behoorlijke stap terug doen :-[ ... pas 20/2 gesprek met mn leidinggevende hoe ik terug kan komen.... misschien beter idee idd om nog 4 weken te wachten... en gedoe met mn uitkering, nou ja, ziektewet uitkering..... heb behoorlijke hoge pijngrend, dus heb echt teveel gedaan... ben niet van de pijnstillers, zal toch maar wat moeten slikken....
Gebruikersavatar
Door Border Bandit
#3329801
Ronald en CindyMayella, het is zo moeilijk om naar je lichaam te luisteren en niet over je grens heen te gaan he!?
Veel succes allebei met leren en opknappen.
Slechts door niet over je grenzen heen te gaan, kun je verder komen. Constant overbelasten werkt averechts.


Eind vorig jaar heb ik wat in bruikleen gekregen waar ik blijkbaar voor moest tekenen. Afgelopen dinsdag, bijna 2 maanden later wordt ik gebeld dat ik een overeenkomst moet tekenen en dat die opgestuurd wordt.
Gister ontving ik die.
Word ik vanochtend gebeld (3 dagen na het vorige telefoontje) waar de overeenkomst blijft!?!?

Welja, zij wachten 2 maanden en ik moet het direct retoursturen...

Ik heb gezegd dat ik het nogal opdringerig vind en dat ze hem volgende week wel zullen ontvangen.
Gebruikersavatar
Door Fenixjuh
#3329805
Sterkte cindymayella en Ronald!

@Border Bandit: halfjaar voor mijn oma overleed kreeg zij van de gemeente EIN-DE-LIJK een invalideparkeerkaart, na jaren wachten. Deze kon niet opgestuurd dus heeft mijn tante deze met oma, die ze persoonlijk op moest halen, met rolstoel opgehaald.
Toen oma overleed lag er na 3 dagen een brief op de mat dat de invalideparkeerkaart ingeleverd diende te worden. Deze lag even bij mijn tante in de gang, haar antwoord 'de aanvraag is tijdelijk zoekgeraakt tussen de afdeling, mogelijk dat ik over een halfjaar zin heb om te zoeken'

Verstuurd vanaf mijn PRA-LX1 met Tapatalk
Door Siberienne
#3329806
Border Bandit schreef:Ronald en CindyMayella, het is zo moeilijk om naar je lichaam te luisteren en niet over je grens heen te gaan he!?
Veel succes allebei met leren en opknappen.
Slechts door niet over je grenzen heen te gaan, kun je verder komen. Constant overbelasten werkt averechts.


Eind vorig jaar heb ik wat in bruikleen gekregen waar ik blijkbaar voor moest tekenen. Afgelopen dinsdag, bijna 2 maanden later wordt ik gebeld dat ik een overeenkomst moet tekenen en dat die opgestuurd wordt.
Gister ontving ik die.
Word ik vanochtend gebeld (3 dagen na het vorige telefoontje) waar de overeenkomst blijft!?!?

Welja, zij wachten 2 maanden en ik moet het direct retoursturen...

Ik heb gezegd dat ik het nogal opdringerig vind en dat ze hem volgende week wel zullen ontvangen.

Ik moet wel even lachen, wij hebben ooit op management cursus geleerd niet te trappen in andermans deadline. Goed gedaan dus !


Ik heb vannacht slecht geslapen, ik kan een hardstikke leuke cursus gaan doen van een week maar heb moeite om de honden zo lang te missen. En dat vind ik dan weer stom. Want manlief kan best een week voor ze zorgen. Maar Spot wilde vanmorgen met mij mee ipv met hem. Waarschijnlijk omdat ik brokjes heb en manlief niet. Maar toch.

Het is gewoon stom: ik wil onderhand weten waar ik aan toe ben met alles ;)

Ronald en Cincy Mayella: Sterkte! ik weet hoe lastig het is, luisteren naar je lichaam, en het geven wat het nodig heeft is een kunst apart. Ben ook regelmatig over grenzen heen gegaan.

@ronald: stress doet rare dingen met je lijf, effect van de hormonen. Ook op je hart. Dus het helpt je herstel niet nee... Ik heb veel geleerd van de boeken van Karien Karsten, die zich bezig houdt met burn out, om te snappen wat er gebeurde in mijn lijf en wat wat was. Mij hielp het om daar meer van te begrijpen en ook te accepteren "mijn lijf doet niet wat ik wil want het is ontregelt, en zus en zo zijn nodig om het weer beter in balans te krijgen" Sterkte!
Gebruikersavatar
Door Border Bandit
#3329807
Fenixjuh schreef:Sterkte cindymayella en Ronald!

@Border Bandit: halfjaar voor mijn oma overleed kreeg zij van de gemeente EIN-DE-LIJK een invalideparkeerkaart, na jaren wachten. Deze kon niet opgestuurd dus heeft mijn tante deze met oma, die ze persoonlijk op moest halen, met rolstoel opgehaald.
Toen oma overleed lag er na 3 dagen een brief op de mat dat de invalideparkeerkaart ingeleverd diende te worden. Deze lag even bij mijn tante in de gang, haar antwoord 'de aanvraag is tijdelijk zoekgeraakt tussen de afdeling, mogelijk dat ik over een halfjaar zin heb om te zoeken'

Verstuurd vanaf mijn PRA-LX1 met Tapatalk
;D ;D ;D Geweldig!!!

Bedankt Siberienne. Lukt ook alleen maar omdat ik veel aan mijn hoofd heb, dan heb ik een iets korter lontje. :P
Maar natuurlijk mis je je honden! Ook al heb je iemand die er goed voor zorgt, JIJ mist ze! Ben je lang weg voor die cursus?
Door Siberienne
#3329832
Border Bandit schreef:;D ;D ;D Geweldig!!!

Bedankt Siberienne. Lukt ook alleen maar omdat ik veel aan mijn hoofd heb, dan heb ik een iets korter lontje. :P
Maar natuurlijk mis je je honden! Ook al heb je iemand die er goed voor zorgt, JIJ mist ze! Ben je lang weg voor die cursus?

Bijna een hele week - van zondag tot vrijdag. Zit wel gewoon in NL (Groningen om precies te zijn) maar andere kant van het land. Dus effe tussendoor naar huis wordt lastig ;) is bijna 3 uur rijden...
Gebruikersavatar
Door Border Bandit
#3329833
Siberienne schreef:Bijna een hele week - van zondag tot vrijdag. Zit wel gewoon in NL (Groningen om precies te zijn) maar andere kant van het land. Dus effe tussendoor naar huis wordt lastig ;) is bijna 3 uur rijden...
Oei, dat is wel ver inderdaad en 5 nachten. :(
Misschien is de cursus wel zo leuk dat je overdag genoeg afleiding hebt?
En de wetenschap dat je dieren thuis bij je man zijn is misschien een geruststelling.
Ik hoop dat je daar leuke en fijne mensen mag leren kennen. :-*
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3329990
cindymayella en Ronald :bigarmhug:



Tss hier net de stofzuiger dweil in een die ik vorige week heb gekocht overleden :o Kwamen vonken uit de voet en de stop sloeg eruit. Tja morgen maar even terug naar de winkel, hoe fik me morgen ook weer niet te vervelen >:(
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door