Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door kira
#3326675
Kaio schreef:Hmm balen, weet hoe het voelt, hier doen ze dat ook traditie getrouw >:( >:( >:(
Laatste keer besloot Fozzy vlak voor waterwerk kamp en vakantie weer heel veel last van ED te krijgen,
Andere vakanties ook vaak snee in de voeten, hotspot of in ieder geval iets en met meerdere honden kunnen ze goed rouleren...
Hoop dat je sharpei kabouter weer in orde is!

Trouwens ken iemand wiens hond op vakantie door brandnetels rende en ook sterk reageerde, thuis nooit. Maar blijkbaar andere brandnetels.
Ik denk dus ook aan zoiets. We hadden begin middag gewandeld alles oké. Rond half vijf in de tuin voor een plasje en kwart over vijf deed ze gek en begon ze op te zwellen. Er stond aan de buitenkant van onze tuin een stuk onkruid dat mij ook lichte irritatie gaf en door het hekwerk kwam. Geef dat maat de schuld en heb het verwijderd. Ze is vandaag weer aardig in proporties wel wat hangerig en moe maar als ik een allergie aanval heb gehad voel ik ke daarna ook altijd wat minder goed.
Door eelke
#3326806
Bweehhh meneer heeft de auto mee dus nu moet ik mijn rondje fietsen. En ik heb er eigenlijk helemaal geen zin in >:(
Door eelke
#3326830
eelke schreef:Bweehhh meneer heeft de auto mee dus nu moet ik mijn rondje fietsen. En ik heb er eigenlijk helemaal geen zin in >:(

Bweehhh werd ik ook nog een soort van aangereden. Stond naar een auto te wachten om over te steken bij een kruispunt. Weg vrij, dus gaan, auto ook, maar die sloeg zonder knipperlicht rechtsaf. Tegen mijn voorwiel want ik remde verder gelukkig wel op tijd. Heb ik een lelijk woord geroepen.

En in de stad blies iemand zijn sigaretten rook in mijn gezicht omdat ie plots omdraaide en ik daar liep.

En bij de karwij snoot iemand zijn ene neusgat ff lekker leeg op de parkeerplaats.

Bweeehhhhh ik had binnen willen blijven!
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3326845
eelke schreef:En er waren panfluit mensen in de stad, aaarggh.
Dat valt toch mee?
Draaiorgel dat is pas erg. Ging ik als kind ook al van janken .
Door eelke
#3326848
Nee ik vind het allemaal verschrikkelijk. Zeker deze. Met versterker. Pffft.

En misschien ook wel gewoon vandaag. Ik heb mijn goede pet niet op geloof ik ::)
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3326854
eelke schreef:Nee ik vind het allemaal verschrikkelijk. Zeker deze. Met versterker. Pffft.

En misschien ook wel gewoon vandaag. Ik heb mijn goede pet niet op geloof ik ::)
Dacht ook al zoiets. :P
Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#3326870
eelke schreef:Nee ik vind het allemaal verschrikkelijk. Zeker deze. Met versterker. Pffft.

En misschien ook wel gewoon vandaag. Ik heb mijn goede pet niet op geloof ik ::)
Dan kan je inderdaad beter een dagje binnenblijven. Afbeelding
Door Siberienne
#3326957
Gisteren kookte ik een avondmaal dat verkeerd viel bij ML en mijzelf waardoor we allebei buikpijn hadden. En het toetje was zogenaamd gezonde perencrumble maar veeeeeeel te zoet (honing overheerste nogal), verhouding deeg / fruit klopt ook al niet...
Vanochtend maakte ik een juice, op zich te drinken maar veel te veel (ergens in vergist...)
En zojuist haalde ik de zondagse zonde uit de oven en kwam erachter dat ik hartige taart deeg uit de vriezer had gepakt ipv bladerdeeg voor de appelflappen

Ik denk dat ik vandaag verder uit de keuken blijf. Hopelijk bevalt de groentemix voor de honden wel gewoon goed. Want heb voor een hele week gemaakt.

Nu ga ik wat anders doen, benieuwd wat ik nog meer kan laten mislukken :-X
Door Zuzanna
#3326961
Siberienne schreef:Gisteren kookte ik een avondmaal dat verkeerd viel bij ML en mijzelf waardoor we allebei buikpijn hadden. En het toetje was zogenaamd gezonde perencrumble maar veeeeeeel te zoet (honing overheerste nogal), verhouding deeg / fruit klopt ook al niet...
Vanochtend maakte ik een juice, op zich te drinken maar veel te veel (ergens in vergist...)
En zojuist haalde ik de zondagse zonde uit de oven en kwam erachter dat ik hartige taart deeg uit de vriezer had gepakt ipv bladerdeeg voor de appelflappen

Ik denk dat ik vandaag verder uit de keuken blijf. Hopelijk bevalt de groentemix voor de honden wel gewoon goed. Want heb voor een hele week gemaakt.

Nu ga ik wat anders doen, benieuwd wat ik nog meer kan laten mislukken :-X
Oei... ik zou even van alle elektrische apparaten afblijven als ik jou was. Vooral de duurdere. Voor het geval dat...
Hopelijk voelt de buik zich wel weer goed?
Door Siberienne
#3326982
Zuzanna schreef:Oei... ik zou even van alle elektrische apparaten afblijven als ik jou was. Vooral de duurdere. Voor het geval dat...
Hopelijk voelt de buik zich wel weer goed?
Ja dat gaat wel weer.

Hmmm misschien wel goed idee ja, om geen ingewikkelde dingen te doen
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3327015
Siberienne schreef:Ja dat gaat wel weer.

Hmmm misschien wel goed idee ja, om geen ingewikkelde dingen te doen
We can shake hands! Of liever niet, want ik heb een "alles wat mis gaat, gaat bij mijn hand mis" weekend. Gister met het raam dicht doen schoot ik uit, knalde keihard tegen het kozijn. Heb wat gekneusd, want het doet nu nog zeer. Vanmorgen sneed ik in mijn pink, niet diep, wel een lange snee. En vanmiddag met het uittrekken van mijn laarzen doe ik iets raars waarbij ik met mijn duimnagel een stuk wijsvinger ontvel. Seriously, nu is het wel genoeg! Alleen ik moet nog groentes snijden voor de soep :nerves:

Gelukkig dat het met jullie buiken weer beter gaat, de rest komt hopelijk ook vanzelf weer goed :-*
Door hannabelgje
#3327016
Mijn wasmachine heeft nu definitief de geest gegeven. De trommel draait niet meer. Wordt voorlopig ff bij de mama wassen. Ik heb ff geen wasmachine centjes.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door