Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door koekje
#3326268
Och Plien, veel sterkte en beterschap en hopelijk slaat de behandeling goed aan! :-*
Door Hanny
#3326269
Dank je voor de update. Ik was en ben ongerust, maar dat zul jij ook zijn.
Het is vandaag nog geen week, echt niet. Laten we hopen op een redelijk herstel.

Hanny
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3326272
pff sterkte hoor. Lijkt me doodeng zoiets met de ogen. :-\
Op een goed herstel!
Gebruikersavatar
Door Pauline
#3326277
Dank je wel lieve dames. Ik had wel een verhaal op fb gezet, maar hier vergeten. Sorry!

Het MOET goed komen en dat komt het ook en wat ben ik blij dat ik naar Eddie heb geluisterd..... Die heeft me bijna gedwongen de oogarts te bellen. Ik dacht steeds dat het wat anders was. Ik heb al een keer of 8 een loslating gehad en dat ging echt heel anders. Maar de arts in Nijmegen zei ook: "Gelukkig dat je naar je man geluisterd hebt!" :biggrin2:

Ach het is nu gewoon zwaar -&€#&+. Ik ben zo hulpeloos als een halve blinde maar kan zijn en Joris is niet bepaald geschikt als geleidehond. Die is beter in teckelen..... Gelukkig heeft hij na één keer niet opzij gaan al door dat dat niet fijn is en let hij geweldig goed op waar ik loop. Eddie doet alles, de perfecte huisvrouw! En koken.... Zalig. Hij heeft deze week.nog vakantie en volgende week later dienst. Komen we ook wel door. Heb een proefabonnementen op Storytel en luister regelmatig een stuk boek. Best nog lastig, ben niet denderend in luisteren..... :-X
Gebruikersavatar
Door Daantje
#3326280
Sjezus Plien ,dat is schrikken en wat een geluk dat je gegaan bent !
De duimen draaien hier dat je hier goed doorheen gaat komen.Sterkte :-* :bigarmhug:
Door zurca
#3326283
Jeetje Pauline...Ik ga heel hard voor je duimen dat het weer mag worden zoals het was :-*
Gebruikersavatar
Door Daantje
#3326294
constance.blokzijl schreef:Mwah, het gaat nog niet heel super. Behalve dat hij bijna niet op zijn poot liep gaf hij bij de DA verder ook geen pijn aan en die zei dus ook dat het heel lastig beoordelen is bij gespierde honden. Hij moet binnen (nu nog) 3 dagen duidelijke verbetering laten zien anders moeten we terug. Hij mag aardig wat pijnstilling hebben, en zodra het iets beter gaat kunnen we dat weer afbouwen.

Hij heeft echt duidelijk pijn, reageert ook weer mega fel naar Lola daardoor. Dus ik hoop dat het snel minder wordt!
Merk wel dat hij heel veel steun zoekt bij ons, ik vind het wel echt heel sneu.
Oh ,gadver wat rot zeg :( :-\
Ik hoop dat Harry opknapt met rustig aan doen.Het is zo lastig om die stoere jongens goed te beoordelen.Vaak zijn het alsnog toch de kruisbanden .
Ik duim ! :-*
Gebruikersavatar
Door constance.blokzijl
#3326297
Daantje schreef:
Oh ,gadver wat rot zeg :( :-\
Ik hoop dat Harry opknapt met rustig aan doen.Het is zo lastig om die stoere jongens goed te beoordelen.Vaak zijn het alsnog toch de kruisbanden .
Ik duim ! :-*
Het is zijn rechtervoorpoot. Hij gilde het uit maandag. En maandagavond jankte hij ook echt een paar keer in zijn slaap. Ik blijf al het idee houden dat hij zwakke polsen heeft dus als het me niet genoeg opknapt wil ik dat er foto’s gemaakt worden van zijn pols.
Gebruikersavatar
Door Daantje
#3326300
constance.blokzijl schreef:Het is zijn rechtervoorpoot. Hij gilde het uit maandag. En maandagavond jankte hij ook echt een paar keer in zijn slaap. Ik blijf al het idee houden dat hij zwakke polsen heeft dus als het me niet genoeg opknapt wil ik dat er foto’s gemaakt worden van zijn pols.
Oeps ,rechts voor .Daar had ik overheen gelezen. :(
Begrijpelijk dat je dan foto's wilt .Arm ventje ,zo pijnlijk .Beterschap!
Door Zuzanna
#3326305
Beterschap Pauline! Ik duim dat het snel beter gaat!

Constance, sterkte met Harry! Ook hiervoor draaien de duimen.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door