Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door koekje
#3325928
Kaio schreef:Oo wat leuk weer minikoekies :D :reindeer:
Ach ja glas maakt niet uit gaat om de inhoud :biggrin2:
:o
En dan ook nog weer meervoud :o
Gebruikersavatar
Door constance.blokzijl
#3326013
Terug van de Achterhoek, veel eerder dan gepland. Ik dacht vanmorgen even leuk met Harry buiten te spelen, verstapt hij zich zwaar! Hij gilde het uit en wilde niet meer op zijn rechtervoorpoot staan. Er is niets gebroken, wel is zijn pols iets dikker. Pijnstilling gegeven en omdat hij heel onrustig bleef (toch een vol huis met 6 kinderen en 8 volwassen hebben we de boel maar ingepakt en in de auto geslingerd. Daar dook hij zijn bench in heeft 2 uur geslapen (af en toe janken in zijn slaap)
Hij had al pijnstilling gekregen maar krijgt vanavond nog een keer. Jeetje wat voel ik me lullig.
Gebruikersavatar
Door Ronald
#3326143
Vanmorgen bij de oogarts geweest omdat ik best wel last had van dubbel zien. Inmiddels getest met nog meer prisma's in beide glazen, dus dat komt goed. Nu alleen nog een opticien vinden die die glazen kan maken... Voor een beetje normale prijs. Want wat er vanmorgen geroepen werd in de winkel, daar werd ik niet echt blij van... :-\
Gebruikersavatar
Door constance.blokzijl
#3326184
Ronald schreef:Vanmorgen bij de oogarts geweest omdat ik best wel last had van dubbel zien. Inmiddels getest met nog meer prisma's in beide glazen, dus dat komt goed. Nu alleen nog een opticien vinden die die glazen kan maken... Voor een beetje normale prijs. Want wat er vanmorgen geroepen werd in de winkel, daar werd ik niet echt blij van... :-\
Ik zag laatst een kennisje die naar Rotterdam was geweest naar een speciale opticien. Die was daar heel enthousiast over.
Succes!
Gebruikersavatar
Door Ronald
#3326196
constance.blokzijl schreef:Ik zag laatst een kennisje die naar Rotterdam was geweest naar een speciale opticien. Die was daar heel enthousiast over.
Succes!
Hmm... 500 km rijden voor een bril... :???:
Door smulpaap
#3326210
constance.blokzijl schreef:Terug van de Achterhoek, veel eerder dan gepland. Ik dacht vanmorgen even leuk met Harry buiten te spelen, verstapt hij zich zwaar! Hij gilde het uit en wilde niet meer op zijn rechtervoorpoot staan. Er is niets gebroken, wel is zijn pols iets dikker. Pijnstilling gegeven en omdat hij heel onrustig bleef (toch een vol huis met 6 kinderen en 8 volwassen hebben we de boel maar ingepakt en in de auto geslingerd. Daar dook hij zijn bench in heeft 2 uur geslapen (af en toe janken in zijn slaap)
Hij had al pijnstilling gekregen maar krijgt vanavond nog een keer. Jeetje wat voel ik me lullig.
Dat kan ik me indenken dat je je daar lullig over voelt . Hoe gaat het nu met Harry ?

Ik had het indertijd met Tessa , ik gooide een bal in een slootje . En ze kwam eruit met een gescheurde kruisband
Gebruikersavatar
Door constance.blokzijl
#3326223
smulpaap schreef:
Dat kan ik me indenken dat je je daar lullig over voelt . Hoe gaat het nu met Harry ?

Ik had het indertijd met Tessa , ik gooide een bal in een slootje . En ze kwam eruit met een gescheurde kruisband
Mwah, het gaat nog niet heel super. Behalve dat hij bijna niet op zijn poot liep gaf hij bij de DA verder ook geen pijn aan en die zei dus ook dat het heel lastig beoordelen is bij gespierde honden. Hij moet binnen (nu nog) 3 dagen duidelijke verbetering laten zien anders moeten we terug. Hij mag aardig wat pijnstilling hebben, en zodra het iets beter gaat kunnen we dat weer afbouwen.

Hij heeft echt duidelijk pijn, reageert ook weer mega fel naar Lola daardoor. Dus ik hoop dat het snel minder wordt!
Merk wel dat hij heel veel steun zoekt bij ons, ik vind het wel echt heel sneu.
Door Siberienne
#3326228
Ach Constance wat naar, beterschap voor Harry!

Het onweert, stormt en hoost. Volgens buienradar zou het droog zijn. En ik wilde op mijn vrije dag een flink eind wandelen met de mannen voor ik naar de fysio mag. Maar we wachten nu toch maar even tot het ietsje droger wordt :-X :-\

Ik ben de tegen nu toch wel enigszins helemaal zat met de modder en blubber overal :(
Door smulpaap
#3326245
constance.blokzijl schreef:Mwah, het gaat nog niet heel super. Behalve dat hij bijna niet op zijn poot liep gaf hij bij de DA verder ook geen pijn aan en die zei dus ook dat het heel lastig beoordelen is bij gespierde honden. Hij moet binnen (nu nog) 3 dagen duidelijke verbetering laten zien anders moeten we terug. Hij mag aardig wat pijnstilling hebben, en zodra het iets beter gaat kunnen we dat weer afbouwen.

Hij heeft echt duidelijk pijn, reageert ook weer mega fel naar Lola daardoor. Dus ik hoop dat het snel minder wordt!
Merk wel dat hij heel veel steun zoekt bij ons, ik vind het wel echt heel sneu.
Ach wat vervelend , en ja die felle reacties zeggen dan genoeg . Hopelijk ontstaat er verbetering
Door smulpaap
#3326246
Siberienne schreef:Ach Constance wat naar, beterschap voor Harry!

Het onweert, stormt en hoost. Volgens buienradar zou het droog zijn. En ik wilde op mijn vrije dag een flink eind wandelen met de mannen voor ik naar de fysio mag. Maar we wachten nu toch maar even tot het ietsje droger wordt :-X :-\

Ik ben de tegen nu toch wel enigszins helemaal zat met de modder en blubber overal :(
+1 . Ik ben al die zeik ook meer dan zat
Ik was nu net op tijd binnen , wel al een bui op de terugweg , maar het is nu weer vreselijk slecht
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3326254
+1
Het zeikt al sinds we de nieuwe vloer legden, dat is begin december dus. Volgens mij geen een droge dag.
Ik hoop toch echt op verbetering, ander moet ik echt gaan uitkijken voor een bootje. ::)
En kan ik ze ook kammen (die zeik doet hun vachten en geur ook geen goed). Hier is het meeste ook nog eens onverhard :-X
Gebruikersavatar
Door Pauline
#3326263
Even update: vrijdag in het Radboud geholpen, vitrectomie, laserbehandeling en gas in het oog. Helaas kan ik doordat er gas inzit gedurende 1-3 (werd er gezegd, maar die eerste is bijna voorbij en ik merk nog niets) geen donder zien en is mijn andere oog niet geweldig. Gelukkig kan ik daarmee wel een beetje lezen en kun je de letters koeiengroot maken!

Afwachten dus hoe het verloopt. Netvlies ligt weer aan. Sowieso nog een tweede behandeling ivm nastaar en hopen dat ik geen membraam vorm, want daar is mijn oog ook goed in. Dat moet dan ook doorgeschoten worden. Nu weet ik dus hoe het voelt echt slechtziend te zijn en als mijn oog het weer doet zal ik nooit meer klagen dat ik slechtzie! Ik weet nu wat slecht zien is.... :-[ :-X
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door