Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3324283
Voor de 2e keer in 2 weken in de binnenspeeltuin voor een kinderfeestje. Deze keer met 7 kids van 9, en maar 2 van 5 :biggrin2:
Door Too
#3324287
@Kim.. nou hoef je 50 hele weken niet!
& gefeliciteerd met de spruitjes




Heb zoveel te zeuren.. alles en iedereen is stom (da's een feit geen mening >:( ) en néé ik moet ook niet enzenz (denk ik :-[ )

Carrière als marathonloper zit er ook al niet in...
en ik moet zo een kerststuk maken....
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3324288
Too schreef:@Kim.. nou hoef je 50 hele weken niet!
& gefeliciteerd met de spruitjes




Heb zoveel te zeuren.. alles en iedereen is stom (da's een feit geen mening >:( ) en néé ik moet ook niet enzenz (denk ik :-[ )

Carrière als marathonloper zit er ook al niet in...
en ik moet zo een kerststuk maken....
Dank je, nog een uurtje :biggrin2:

Sterkte voor de rest :-*
Door Siberienne
#3324297
Too schreef:@Kim.. nou hoef je 50 hele weken niet!
& gefeliciteerd met de spruitjes




Heb zoveel te zeuren.. alles en iedereen is stom (da's een feit geen mening >:( ) en néé ik moet ook niet enzenz (denk ik :-[ )

Carrière als marathonloper zit er ook al niet in...
en ik moet zo een kerststuk maken....
Knuffel! En deze heb ik vandaag al met meerdere mensen gedeeld, die allemaal klaagden ho stom het was, huilend van frustratie rondliepen of boos uit een vergadering stapten.
ik gooi ‘m er hier ook even in.
673717BF-0E9C-458C-B89A-32573C490171.jpeg
673717BF-0E9C-458C-B89A-32573C490171.jpeg (37.78 KiB) 1388 keer bekeken
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3324303
Wachten op storingsmonteur vanwege gaslucht in de gang :-X
Met wat pech kan dat wel 2 uur duren ::)
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3324305
dinky89 schreef:Wachten op storingsmonteur vanwege gaslucht in de gang :-X
Met wat pech kan dat wel 2 uur duren ::)
Direct 112 bellen. Met gaslucht moet je geen 2 uren wachten! Veel te gevaarlijk!
Gebruikersavatar
Door Hylos
#3324309
dinky89 schreef:Wachten op storingsmonteur vanwege gaslucht in de gang :-X
Met wat pech kan dat wel 2 uur duren ::)
Nou lekker dan dat ze je 2 uren laten wachten. :o
Dan hopen ze maar dat het huis er nog staat, of zo?

Mijn klaag; Xavi is noodgedwongen een nacht uit logeren (ik ben morgen de hele dag weg voor mn werk) en ik vind het helemaal niks!
Wat zitten die beesten toch diep zeg. Je vergeet ook gewoon steeds dat ze er niet zijn. "even een plasje laten doen voor het slapengaan.. ohja hij is er niet" "even een blik op de bank werpen of ie nog lekker slaapt.. oh ja.." "Straks zn eten geven... oh ja".
Wat een doffe ellende.. en dan is dit nog maar één nacht. Hij gaat het hele weekend ook weg. :crying:
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3324313
Nou, monteur is inmiddels geweest. Hij heeft nergens een lek kunnen vinden na allerlei metingen...
Met gaskraan dichtdraaien en ventileren werd ook niet de indruk gewekt van spoed door de netbeheerder. Was blij dat vl thuis was want ik kon die beste man nauwelijks verstaan (enorm gronings accent).
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3324326
Hylos schreef:Nou lekker dan dat ze je 2 uren laten wachten. :o
Dan hopen ze maar dat het huis er nog staat, of zo?

Mijn klaag; Xavi is noodgedwongen een nacht uit logeren (ik ben morgen de hele dag weg voor mn werk) en ik vind het helemaal niks!
Wat zitten die beesten toch diep zeg. Je vergeet ook gewoon steeds dat ze er niet zijn. "even een plasje laten doen voor het slapengaan.. ohja hij is er niet" "even een blik op de bank werpen of ie nog lekker slaapt.. oh ja.." "Straks zn eten geven... oh ja".
Wat een doffe ellende.. en dan is dit nog maar één nacht. Hij gaat het hele weekend ook weg. :crying:
Aaaaah, van het weekend dan maar even videobellen hoor! Niets aan om je lieverd te moeten missen, maar geniet er ook even van hoor!
Hylos schreef:Karin, hoe is het nu met Pluk?! Wat naar dat ze zo moest braken zeg. :(
Ze heeft sinds gisteren haar eten binnen gehouden, dus dat is een goed teken. En ze lijkt weer ietsje fitter, kwam vanmorgen redelijk enthousiast naar me toe. Dus hopelijk is het gewoon een stom virusje ofzo, waar ze nu weer van opknapt. Ze lijken nog zo fit, die twee, maar ze zijn gewoon al bijna 13 en op dit soort momenten besef ik me dan wel even dat ze eigenlijk gewoon op leeftijd zijn.
Door Zuzanna
#3324344
Wat fijn dat het met Pluk weer beter gaat! Hopelijk blijft het zo.

:bigarmhug: voor iedereen die hem nodig heeft. Hopelijk kunnen alle over-vermoeiden zich verheugen op een paar dagen vrij met de kerst. Ik gun het iedereen!
Door Siberienne
#3324366
Fijn dat pluk wat beter gaat

Kleine klaag; vandaag echt vrij, wilde even naar de stad maar dacht ‘effe opruimen in huis’ en van het een kwam het ander en nu is het al half drie en moeten de honden zo weer naar buiten en nog wat gewone boodschapjes en nu heb ik nog geen nieuwe trui en duicheschuim voor mezelf >:(

Ach ja, Spot vond het wel fijn geloof ik. Meneer heeft er toch wel moeite mee dat ik weer meer van huis ben geloof ik...
Door MillyMol
#3324396
Zo, ben weer een beetje terug geloof ik. Ik moest even wat zaken uitzoeken, op een rijtje zetten en verwerken.

In oktober viel een brief van een notaris op de deurmat. Daarin stond dat de notaris na het raadplegen van de nodige gemeentelijke administraties had vastgesteld dat ik een van de erfgenamen was. Van mijn broer. Die bleek in juni overleden te zijn en de broers en zussen moesten kenbaar maken of ze al dan niet aanspraak wilden maken op de erfenis. Ik had het contact met mijn broer verloren na de crematie van mijn moeder, al in de jaren negentig. Hij trok zich terug, reageerde soms vreemd en was op een gegeven moment uit zijn woning op zwerftoer gegaan: schizofrenie met alcohol probleem bij lage intelligentie. Hij was voor niemand van de familie bereikbaar (letterlijk en figuurlijk niet) en ook hulpverleners hadden het er maar moeilijk mee.

Ik was behalve verdrietig natuurlijk ook stomverbaasd dat de familie pas vier maanden na zijn overlijden getraceerd was. Je zou in dit digitale tijdperk met gekoppelde gemeentelijke bestanden verwachten dat dat wel eerder gelukt was. Niemand wist iets. Ook niet van de omstandigheden waaronder hij was overleden. Uiteindelijk kwam ik er via de notaris achter dat hij was overleden t.g.v. ‘een ongeluk’, maar meer info had zij ook niet. Toen ben ik maar gaan googlen. De combinatie van zijn achternaam en de overlijdensdatum leverde in eerste instantie niets op. Pas toen ik ging zoeken op 112 meldingen, en dat steeds een dag terug, kwam ik erachter dat hij op 2 juni op de een of andere manier voorover in een slootje terecht was gekomen en verdronken. Hij werd gevonden, gereanimeerd en in coma naar een Amsterdams ziekenhuis gebracht. Mijn ziekenhuis. Het ziekenhuis waar ik werk. Een korte zoekactie in het systeem leverde op dat hij op de ICU had gelegen. Dezelfde ICU waar ik tot twee jaar geleden bijna dagelijks kwam om patiënten te brengen die geopereerd waren en heel soms patiënten op te halen. Dus toen contact gezocht met de ICU-afdeling om informatie op te vragen.

Het bleek dat dat hij daar vijf dagen heeft gelegen zonder ooit bij kennis te zijn geweest. Hij was bekend met epilepsie en heeft, terwijl hij stond te plassen, zeer waarschijnlijk een insult gehad en is daarbij voorover in de sloot gekukeld en verdronken. Na de nodige tests was duidelijk dat hij niet meer wakker zou worden en hebben ze besloten hem van de beademing te halen. Hij is overleden zonder dat er ook maar iemand van ons bij was. Dat vind ik zo’n bizarre gedachte en zo verdrietig voor hem. De gedachte dat ik daar op minder dan vijftig meter afstand meerdere malen voorbij ben gelopen kon ik maar moeilijk verkroppen. Ik snap ook gewoon niet dat de politie niemand van ons gezocht heeft. Zo veel mensen met onze achternaam wonen er niet in NL, en al helemaal niet in Amsterdam.

Daarna een hoop gesteggel en onderling getwist over de erfenis. Dat is nog steeds gaande, maar ik heb me terug getrokken uit alle activiteiten die daarmee te maken hebben. Je vrienden kan je kiezen, je familie helaas niet. :-[
Door eelke
#3324398
Jeetje wat heftig Millymol. En wat raar dat niemand jullie eerder bereikt heeft...ik zou toch echt denken dat dat moet kunnen!
Door Eef+Stippels
#3324402
Wat naar, Millymol...
En heel vreemd dat het ziekenhuis/de politie geen contact heeft gezocht voordat ze je broer van de beademing gingen halen... Dat hadden ze toch zo bij de GBA kunnen checken?

Hopelijk heeft je broer nu rust gevonden.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door