Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door - pien -
#3317457
Ik stond net met mijn nog niet-zo-wakkere hoofd de supplementen voor Gabi in ons yoghurtemmertje te scheppen in plaats van in Gabi's schaaltje met medicijn :doh:
Gelukkig kon ik met een grote groentelepel alles er weer uit halen en zo had Gabi wat meer yoghurt dan anders en kwam alles toch nog goed :P
Gebruikersavatar
Door doranto
#3317459
- pien - schreef:Ik stond net met mijn nog niet-zo-wakkere hoofd de supplementen voor Gabi in ons yoghurtemmertje te scheppen in plaats van in Gabi's schaaltje met medicijn :doh:
Gelukkig kon ik met een grote groentelepel alles er weer uit halen en zo had Gabi wat meer yoghurt dan anders en kwam alles toch nog goed :P
Blij te horen dat ik niet het enige warhoofd ben :)
Oh wacht, dat hoort dan in het andere topic thuis ::)
Door Eef+Stippels
#3317478
Cathelijn schreef:Ik moet bijna huilen als ik naar mijn auto kijk, er zit een groot gat waar eerst een bumper zat. Gisteren kreeg ik een Oekraïnse vrachtwagenchauffeur die totaal de weg kwijt was tegen me aan.
Gelukkig alleen blikschade waar de alleen Oekraieens sprekende man niet heel veel probleem in zag. Dus ik heb maar meteen de politie gebeld.
En ik ben heel blij dat ik dat gedaan heb. De agent was er heel snel en heeft me super geholpen (zelfs een tolk gebeld). De papieren waren in orde dus nu kan de verzekering aan de slag.
En kan mijn auto weer naar de garage. Waar hij net vorige week APK en groot onderhoud heeft gehad ::)
Ik was aan het eind van de dag echt doodop... Pakt toch wel aan zoiets.

Geluk bij een ongeluk is dat hier de auto van mijn broer nog voor de deur staat. Dus ik mag in de Mini de komende tijd.
Dat hakt er wel in ja :bigarmhug:
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3317488
Ik liet Charlie bijna wegvliegen :o . Gevalletje beetje dom en hartverzakking. Gelukkig goed afgelopen!
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3317490
Kaela schreef:Ik liet Charlie bijna wegvliegen :o . Gevalletje beetje dom en hartverzakking. Gelukkig goed afgelopen!
Kiekeboe! :biggrin2:

Fijn dat ie er nog is!! :-*
Door enya13
#3317579
mijn hele mailbox op mijn pc is verdwenen. ik krijg hem [outlook] niet terug.
helpdesk, zelf uren gegloogled, niks.
alles kwijt............
zijn hier nog it-ers met tips? ik hoop het.
Door - pien -
#3317601
enya13 schreef:mijn hele mailbox op mijn pc is verdwenen. ik krijg hem [outlook] niet terug.
helpdesk, zelf uren gegloogled, niks.
alles kwijt............
zijn hier nog it-ers met tips? ik hoop het.
Zo gauw meneer pien wakker is (hij heeft vakantie) zal ik het even vragen!
Door - pien -
#3317605
Als je zover bent zou hij kunnen kijken met Teamviewer, want er is zo niet een antwoord op te geven...
Gebruikersavatar
Door Hylos
#3317607
Iets met makreel en haring kvv en een kotsende hond vannacht.. naast mn kussen. :-X
Je vraagt je dan af waarom je in godesnaam een hond bij je in bed hebt.
Midden in de nacht al het beddengoed er af en van armoede onder 1 dekbedje liggen met de ramen wijd open.
Ik heb niet bepaald geslapen. ::)
arme Xavi.
Door Eef+Stippels
#3317633
Hylos schreef:Iets met makreel en haring kvv en een kotsende hond vannacht.. naast mn kussen. :-X
Je vraagt je dan af waarom je in godesnaam een hond bij je in bed hebt.
Midden in de nacht al het beddengoed er af en van armoede onder 1 dekbedje liggen met de ramen wijd open.
Ik heb niet bepaald geslapen. ::)
arme Xavi.
:-X :-X
Hoe gaat het met Xavi?

Het voordeel is dat je vanavond in een net verschoond bed kunt slapen :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3317638
Hylos schreef:Iets met makreel en haring kvv en een kotsende hond vannacht.. naast mn kussen. :-X
Je vraagt je dan af waarom je in godesnaam een hond bij je in bed hebt.
Midden in de nacht al het beddengoed er af en van armoede onder 1 dekbedje liggen met de ramen wijd open.
Ik heb niet bepaald geslapen. ::)
arme Xavi.
Oooh neeeeeee!

Je moeder blij dat het niet op het hoogpolig tapijt was ::)

Voelt ie zich nu weer beter?
Gebruikersavatar
Door Hylos
#3317644
Hij voelde zich na het wandelen weer prima maar zn maag is de oude nog niet blijkt wel weer. De rest gaat iig de kliko in. Hij kotste het laatst ook al uit. Zonder waarschuwing he.. het komt er gewoon hup ineens uit. Dat was gelukkig buiten. :biggrin2:

Beddengoed wilde niet helemaal schoon in 1 keer :-X dus dat moet er vanavond maar weer in. En die lucht, dear lord! Smakelijke dingen hoor, ieuw!
Door enya13
#3317732
- pien - schreef:Als je zover bent zou hij kunnen kijken met Teamviewer, want er is zo niet een antwoord op te geven...
ik lees dit net pas. wat is teamviewer?
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door