Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door constance.blokzijl
#3310075
Vandaag was verhuisdag voor mijn mams, vanaf donderdag is ze al hier bij ons, alles ingepakt? En huis verder leeg? Jaa, alles ingepakt verder alles leeg... dus vrachtwagentje geregeld, belt eerst vanmorgen het verhuurbedrijf op dat die stuk is, in allerijl nog een andere kunnen regelen en om 10.00 staan we bij mijn moeders groooooote huis; we kijken in de kamer die echt vol staat, waaronder 11 schilderijen van een meter tot anderhalve meter doorsnee (ze gaat naar een huisje van totaal 70 vierkante meter oppervlakkte) Euhm mam moet dat allemaal mee? Jaaa dit gaat allemaal mee en dan is het verder leeg, dus zoveel mogelijk in de vrachtwagen gepropt, ik loop door het huis, de vensterbanken staan nog vol, de keukenkastjes staan nog vol..... de kringloop zou nog langs komen om het eea op de halen dus alle prullaria uit de vensterbanken zet ik bij dat spul neer zegt ze ook nog nee niet doen, dat is voor de inbrekers! Euhm, wat moeten ze meenemen dan?
Dus nu staat wat ze mee wil bij mijn schoonouders in opslag, schoonvaders die al 3x mompelde dat gaat nooit passen, dat gaat nooit passen in dat huisje...
en hebben we een huis wat nog steeds niet leeg is....
Mijn moeder is een hamster....
Oh en tussendoor nog 'ff' bericht gehad dat het broertje van Harry is overleden, ze zitten in Hongarije waar het afschuwelijk heet is en hij is oververhit geraakt....
Door Siberienne
#3310139
constance.blokzijl schreef:Vandaag was verhuisdag voor mijn mams, vanaf donderdag is ze al hier bij ons, alles ingepakt? En huis verder leeg? Jaa, alles ingepakt verder alles leeg... dus vrachtwagentje geregeld, belt eerst vanmorgen het verhuurbedrijf op dat die stuk is, in allerijl nog een andere kunnen regelen en om 10.00 staan we bij mijn moeders groooooote huis; we kijken in de kamer die echt vol staat, waaronder 11 schilderijen van een meter tot anderhalve meter doorsnee (ze gaat naar een huisje van totaal 70 vierkante meter oppervlakkte) Euhm mam moet dat allemaal mee? Jaaa dit gaat allemaal mee en dan is het verder leeg, dus zoveel mogelijk in de vrachtwagen gepropt, ik loop door het huis, de vensterbanken staan nog vol, de keukenkastjes staan nog vol..... de kringloop zou nog langs komen om het eea op de halen dus alle prullaria uit de vensterbanken zet ik bij dat spul neer zegt ze ook nog nee niet doen, dat is voor de inbrekers! Euhm, wat moeten ze meenemen dan?
Dus nu staat wat ze mee wil bij mijn schoonouders in opslag, schoonvaders die al 3x mompelde dat gaat nooit passen, dat gaat nooit passen in dat huisje...
en hebben we een huis wat nog steeds niet leeg is....
Mijn moeder is een hamster....
Oh en tussendoor nog 'ff' bericht gehad dat het broertje van Harry is overleden, ze zitten in Hongarije waar het afschuwelijk heet is en hij is oververhit geraakt....

Ohw bah wat een naar bericht, dat laatste...
En sterkte met de verhuisperikelen.
Door Eef+Stippels
#3310266
constance.blokzijl schreef: Oh en tussendoor nog 'ff' bericht gehad dat het broertje van Harry is overleden, ze zitten in Hongarije waar het afschuwelijk heet is en hij is oververhit geraakt....
Wat vreselijk :(

Sterkte met alles omtrent de verhuizing.
Door hannabelgje
#3310297
Naast mijn huis stond een oude molen die niet meer in gebruik was. Nu is de grond verkocht en zijn ze die af aan het breken met veel geweld. Hekken die ze opzij gezet hadden zetten ze maar gewoon voor mijn ramen en deur naar fietsenhok. Ik ga maar weer vlug pleite richting mijn ouders en kom pas laat weer terug denk ik.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Door hannabelgje
#3310328
Werkvolk is vertrokken en de hekken en betonnen blokken staan nog steeds voor mijn raam en deur. Nu dus maar een briefje op geplakt dat ik ze daar niet hebben wil. Tuin van minimaal 1000m2 en dan moeten de spullen op mijn oprit staan...... mijn auto dus maar bij de buren geparkeerd.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Door eelke
#3310329
hannabelgje schreef:Werkvolk is vertrokken en de hekken en betonnen blokken staan nog steeds voor mijn raam en deur. Nu dus maar een briefje op geplakt dat ik ze daar niet hebben wil. Tuin van minimaal 1000m2 en dan moeten de spullen op mijn oprit staan...... mijn auto dus maar bij de buren geparkeerd.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Mehhh, gedoe. Hier is het ook een zooitje in de wijk door al het werk aan de waterleiding. Maar nu is het bouwvak en gebeurt er dus verder niks... Zijn het nieuwe buren of gewoon projectontwikkelaars oid?
Door hannabelgje
#3310334
eelke schreef:
Mehhh, gedoe. Hier is het ook een zooitje in de wijk door al het werk aan de waterleiding. Maar nu is het bouwvak en gebeurt er dus verder niks... Zijn het nieuwe buren of gewoon projectontwikkelaars oid?
Ik denk nieuwe buren. Het is als bouwgrond verkocht. Maar die er bezig waren, die waren van een bedrijf. Niet de nieuwe mensen zelf denk ik.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3310348
Angelique schreef:Werk ze :P
Dank ::)
Het was weer, hoe zal ik het zeggen, hetzelfde :-X
Gebruikersavatar
Door Pip en Maggie
#3310370
Kinderen.... De jongste gooit en compleet pak hagelslag over de grond terwijl ik een halve seconde boven ben om de wasmand op te halen voor de was... En de honden liepen los in de kamer... (Geen idee wie er hoeveel gehad heeft en of ze wat gehad hebben)
De oudste is toe aan school en haalt me het bloed onder de nagels vandaan...
Ik hoef niet te werken morgen, maar denk dat ik ze toch maar aflever bij de gastouder.. Even rust voor mamma...


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Door Eef+Stippels
#3310398
hannabelgje schreef:Werkvolk is vertrokken en de hekken en betonnen blokken staan nog steeds voor mijn raam en deur. Nu dus maar een briefje op geplakt dat ik ze daar niet hebben wil. Tuin van minimaal 1000m2 en dan moeten de spullen op mijn oprit staan...... mijn auto dus maar bij de buren geparkeerd.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Wat irritant :-X
Hopelijk verplaatsen ze de boel snel naar hun eigen kant.

Pip en Maggie schreef:Kinderen.... De jongste gooit en compleet pak hagelslag over de grond terwijl ik een halve seconde boven ben om de wasmand op te halen voor de was... En de honden liepen los in de kamer... (Geen idee wie er hoeveel gehad heeft en of ze wat gehad hebben)
De oudste is toe aan school en haalt me het bloed onder de nagels vandaan...
Ik hoef niet te werken morgen, maar denk dat ik ze toch maar aflever bij de gastouder.. Even rust voor mamma...
Klinkt als een goed idee :biggrin2:
Door eelke
#3310439
Band van de aanhanger lek :doh: we kwamen er thuis achter, maar de aanhanger woont eigenlijk bij oma in de garage, 20 km verder. Dus nu de band eraf gehaald zodat ie niet zo makkelijk meegenomen wordt want alleen een fietsslot is zo karig, en ik morgen met de band weg kan om te kijken of ie gemaakt kan worden. Pffff gedoe weer. Het is ook altijd wat ::)
Gebruikersavatar
Door Pip en Maggie
#3310496
Potvolsnot... Gister de monteur geweest voor de cv-ketel, wil ik gaan douchen, koud water.. Technische storing in de ketel en de monteur kan pas na het weekend komen..
En ik had mij zo verheugd op lekker lang douchen, zonder kinderen die op de achtergrond schreeuwen (die zijn bij de gastouder)...
Gelukkig kan ik straks bij de gastouder even douchen, maar helaas wordt dat dan een korte douchebeurt..


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Gebruikersavatar
Door pluk
#3310498
Pip en Maggie schreef:Potvolsnot... Gister de monteur geweest voor de cv-ketel, wil ik gaan douchen, koud water.. Technische storing in de ketel en de monteur kan pas na het weekend komen..
En ik had mij zo verheugd op lekker lang douchen, zonder kinderen die op de achtergrond schreeuwen (die zijn bij de gastouder)...
Gelukkig kan ik straks bij de gastouder even douchen, maar helaas wordt dat dan een korte douchebeurt..


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Brrr... Sterkte..

Dé truc voor alles wat een stekker heeft al geprobeerd? Stekker er uit, 10 min wachten, stekker er in.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door