Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Kaela
#3304219
Kim_S schreef: Oooow en hier lopen ook nog échte katten, kom maar gauw! :D
Is ie inmiddels aangekomen? Zou nog wel graag af en toe horen hoe het met mijn schatje gaat :'( :'( :'(

Klaag van vandaag: Dry neelding sucks. En ik moet nog een paar keer.
Door Siberienne
#3304235
Kaela schreef:Is ie inmiddels aangekomen? Zou nog wel graag af en toe horen hoe het met mijn schatje gaat :'( :'( :'(

Klaag van vandaag: Dry neelding sucks. En ik moet nog een paar keer.
Au. Mijn hamstrengen zijn ooit daarmee mishandeld. Naald kwam er gebogen uit. Voel met je mee = is niet fijn....
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3304239
Siberienne schreef:Au. Mijn hamstrengen zijn ooit daarmee mishandeld. Naald kwam er gebogen uit. Voel met je mee = is niet fijn....
Jup, hier ook. Vanwege de symmetrie wordt zowel rechts (waar ik last van heb) als links gedaan. Rechts kwam de naald er krom uit, links voelde en voelt veel minder heftig. Die spier zit ook al een eeuwigheid vast, dus het verbaasd me niet dat het even moeite kost om hem los te krijgen. Hoop dat het helpt, dan is het het wel waard.
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3304240
Kaela schreef:Is ie inmiddels aangekomen? Zou nog wel graag af en toe horen hoe het met mijn schatje gaat :'( :'( :'(

Klaag van vandaag: Dry neelding sucks. En ik moet nog een paar keer.
Ik heb hem maar weer teruggestuurd, de katten lachten hem uit om zijn plofkont ::)

Klaag van het jaar: half maart aangifte inkomstenbelasting 2016 verstuurd. En een bijbehorende Duitse inkomensverklaring met stempeltje aangetekend verstuurd. Dus dan krijg ik voor 1 juli bericht.
Duurt wel lang voor ik iets hoor, dus net maar even gebeld. Krijg ik een meneer aan de lijn die zegt dat hij pas ná 1 juli in het systeem kan kijken. Nu kan hij helemaal niks zeggen, niet eens of ze mijn aangifte wel ontvangen hebben. En dat ik dan dus pas ná 1 juli hoor of en wanneer ik mijn geld krijg. Stelletje klojo's! Doe ik daarvoor zo mijn best! >:(
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3304246
Kim_S schreef:Ik heb hem maar weer teruggestuurd, de katten lachten hem uit om zijn plofkont ::)

Klaag van het jaar: half maart aangifte inkomstenbelasting 2016 verstuurd. En een bijbehorende Duitse inkomensverklaring met stempeltje aangetekend verstuurd. Dus dan krijg ik voor 1 juli bericht.
Duurt wel lang voor ik iets hoor, dus net maar even gebeld. Krijg ik een meneer aan de lijn die zegt dat hij pas ná 1 juli in het systeem kan kijken. Nu kan hij helemaal niks zeggen, niet eens of ze mijn aangifte wel ontvangen hebben. En dat ik dan dus pas ná 1 juli hoor of en wanneer ik mijn geld krijg. Stelletje klojo's! Doe ik daarvoor zo mijn best! >:(
Snap ik!!!

Wat stom zeg. Dan moeten ze ook maar zorgen dat ze op 1 juli alles gelijk gecheckt hebben en een fortuin aan belastinggeld terug op jullie rekening hebben gestort!
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3304249
Kaela schreef:Snap ik!!!

Wat stom zeg. Dan moeten ze ook maar zorgen dat ze op 1 juli alles gelijk gecheckt hebben en een fortuin aan belastinggeld terug op jullie rekening hebben gestort!
Vorig jaar was het eind november voordat het gestort werd... Ook braaf in maart de aangifte verstuurd. Toen kreeg ik ook nog de belofte dat het dit jaar zeker weten op tijd zou zijn. Yeah right >:(
Door eelke
#3304284
Heel de dag hermetisch alles dicht gehouden, want warmte, hielp goed, beneden en boven 25 graden, dat is te doen.
Ben ik ff weg, kom ik thuis, heeft meneer alles open gezet, en staat de ventilator in de raamopening lucht naar binnen te blazen. Buiten is het nog 28 graden :doh:
Gebruikersavatar
Door constance.blokzijl
#3304288
eelke schreef:Heel de dag hermetisch alles dicht gehouden, want warmte, hielp goed, beneden en boven 25 graden, dat is te doen.
Ben ik ff weg, kom ik thuis, heeft meneer alles open gezet, en staat de ventilator in de raamopening lucht naar binnen te blazen. Buiten is het nog 28 graden :doh:
Oooh meneren snappen dat gewoon niet! Mijne kan dat ook.... en als hier alles dicht blijft, en scherm uit is het mogelijk om het 23 graden max te hebben... vanmorgen toen ik weg ging 19,5 zelfs omdat het 'koud' was vannacht. Toen ik thuis kwam was het 25.... Jammer!


Oh eigen klaag; Harry laat stinkscheetjes en ligt voor de waaier....
Door eelke
#3304291
constance.blokzijl schreef:Oooh meneren snappen dat gewoon niet! Mijne kan dat ook.... en als hier alles dicht blijft, en scherm uit is het mogelijk om het 23 graden max te hebben... vanmorgen toen ik weg ging 19,5 zelfs omdat het 'koud' was vannacht. Toen ik thuis kwam was het 25.... Jammer!


Oh eigen klaag; Harry laat stinkscheetjes en ligt voor de waaier....
Echt he, die missen de daar voor bestemde hersencel denk ik.
Is het warm, dan sochtends het scherm naar beneden laten. Is het 18 graden, scherm nog naar beneden 'want dat moest toch'. Jaaaa duuhh bij 18 graden toch niet joh, dan kan Joep lekker buiten kijken!

Nah ja. Het is eindelijk 24.9 hier dus een pietsie kouder dan het binnen is. Pfff, warm nachtje, warme dag morgen. Maar dan is het ook weer even klaar gelukkig :)
Gebruikersavatar
Door constance.blokzijl
#3304298
eelke schreef:
Echt he, die missen de daar voor bestemde hersencel denk ik.
Is het warm, dan sochtends het scherm naar beneden laten. Is het 18 graden, scherm nog naar beneden 'want dat moest toch'. Jaaaa duuhh bij 18 graden toch niet joh, dan kan Joep lekker buiten kijken!

Nah ja. Het is eindelijk 24.9 hier dus een pietsie kouder dan het binnen is. Pfff, warm nachtje, warme dag morgen. Maar dan is het ook weer even klaar gelukkig :)

Echt, dat missen ze! Vreselijk warm nog op de slaapkamer en dan het rolluik omhoog doen terwijl de volle zon er nog op staat.... daar wordt het dus niet koeler van!
Maar vooruit, we doen het er maar mee Afbeelding
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3304305
eelke schreef:Echt he, die missen de daar voor bestemde hersencel denk ik.
Is het warm, dan sochtends het scherm naar beneden laten. Is het 18 graden, scherm nog naar beneden 'want dat moest toch'. Jaaaa duuhh bij 18 graden toch niet joh, dan kan Joep lekker buiten kijken!

Nah ja. Het is eindelijk 24.9 hier dus een pietsie kouder dan het binnen is. Pfff, warm nachtje, warme dag morgen. Maar dan is het ook weer even klaar gelukkig :)
Heb jij nog geluk. Het is weeral een uurtje later en al donker, maar nog steeds 28° buiten... :-\
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3304319
Edit. Een hele nacht het raam wagen wijd open en het is verdorie nog warmer op.de kamer dan gisterenavond. 29° :(
Goed dat het vannacht kouder wordt...
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3304461
Nou heeft het jong weer een blaasontsteking :'( :'( :'( . Vannacht twee keer er uit, vandaag al 3 keer geweest. Hij meld zich netjes als ie hoge nood krijgt, dus dat is heel goed van hem. Kuurtje meegekregen, hopelijk brengt het snel verlichting.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door