Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Lil
#3240489
rosmin schreef:Dus dan maar even geduld hebben :-*
Jaaaaa ben ik zooooo goed in! ::) :-*

Groot geworden met honden; 10% beter is 100% beter en ziek is pas als 200% stuk. Dussssss ben al heel lang beter vind ik.
eelke schreef:Assistente van de huisarts doet dat toch ook gewoon...?
Probleem is dat ik ook functiecontrole krijg en nieuwe revalidatie opdrachten. Ha assistente brabbelde iets van dat is vast niet normaal gehecht (zie ook geen knoopjes zoals gewend en bij de melanoom waarbij ik ook een plastisch chirurg gezien heb waren er ook meerdere lagen maffe hechtingen die mega lang erin moesten).

Dus geen idee en als ik dan toch moet, ja dan laat ook maar twee dagen langer zitten.
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3240584
Help 3 geile reuen!

Van opa beer woirdt ik horendol, de hele tijd whoehoehoe en piepen. Daar wordt ik op zich al horendol van maar nu ook in verband dat het best gevaarlijk is voor hem (LP en warm) wordt ik er nog meer chaggie van. Ben al niet wezen wandelen met hem omdat ik bang ben dat ie omkiept. Maar hij is zo onrustig pfff. :-X Hamer?
Door Lil
#3240590
Kaio schreef:Help 3 geile reuen!

Van opa beer woirdt ik horendol, de hele tijd whoehoehoe en piepen. Daar wordt ik op zich al horendol van maar nu ook in verband dat het best gevaarlijk is voor hem (LP en warm) wordt ik er nog meer chaggie van. Ben al niet wezen wandelen met hem omdat ik bang ben dat ie omkiept. Maar hij is zo onrustig pfff. :-X Hamer?
Heb nog wel een moker! :P

Zoooo niet leuk! Ik zou heel snel middelen tegen de geilheid inzetten. Desnoods in overleg met de da zooi.

Sterkte! :-*


Ps ben al 4 dagen aan het klagen dat Jones zo gewaaid is..... Hmmmm waarschijnlijk ook extra geil, want hij kwijlt en lebbert buiten. Is hij nog best braaf; is alleen hyperder.
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3240596
Zo, meteen bach gegeven had ik nog! Hopelijk doet dat wat

Ja DA hier moeten we nog langs, maar voor die DA zooi tegen geilheid moet ik met ML (zijn hond zegt ie altijd ;) ) overleggen die er nu niet is, hopelijk is ie vanavond op tijd anders pas morgen naar DA.

Ja die andere 2 zijn gewoon lastiger mee te wandelen, ruiken van alles, roesten, en zeker als Maci Fozzy dan maar gaat dekken tijdens een mooie hierkom actie van Fozz, wordt ik niet blij van :knuppel2: Verder gaat het wel goed met die 2 :biggrin2:
Door jasmijn
#3240676
Zit opeens de kat van de buren in mijn huis >:( >:( >:( >:(
Een van de 2 die haku in elkaar heeft geslagen, Volgende week prioritijd is om de tuin af te zetten want dit wil ik dus echt niet hebben >:(
We hadden niet al genoeg te doen ::) :-\
Door frodo quin
#3240686
jasmijn schreef:Zit opeens de kat van de buren in mijn huis >:( >:( >:( >:(
Een van de 2 die haku in elkaar heeft geslagen, Volgende week prioritijd is om de tuin af te zetten want dit wil ik dus echt niet hebben >:(
We hadden niet al genoeg te doen ::) :-\
Wees er wel alert op dat je in de juiste richting afzet. Veel manieren zijn bedacht om te zorgen dat er niet uit kunnen, niet dat ze er niet in kunnen en je wil echt niet hebben dat hij in jouw tuin vast zit.
Door Lil
#3240687
frodo quin schreef:Wees er wel alert op dat je in de juiste richting afzet. Veel manieren zijn bedacht om te zorgen dat er niet uit kunnen, niet dat ze er niet in kunnen en je wil echt niet hebben dat hij in jouw tuin vast zit.
+ 1

Als je andersom gaat werken dan denk ik dat je toestemming van buren nodig gaat hebben, want dan moet het aan hun kant overhangen.
Door frodo quin
#3240694
Lil schreef:+ 1

Als je andersom gaat werken dan denk ik dat je toestemming van buren nodig gaat hebben, want dan moet het aan hun kant overhangen.
Inderdaad, dus als zij niet meewerken is met schuine gaas met een overhangende flap geen optie en dan zou ik met schrikdraad werken. Je moet dan wel opletten dat je genoeg draden hebt, die dicht genoeg tegen elkaar staan, er geen takken tegen komen en nog wat dingen waar ik niets van af weet.
Door jasmijn
#3240709
Ja weet ik, vriendlief gaat ook vandaag met de buren er over praten.
Als ze geen toestemming geven dan ga ik idd werken met schrikdraad en flink wat ook, vriendlief is ook allergisch dus ik wil echt niet hebben dat die kat ooit nog in ons huis komt!
Heb er mijn eigen katten voor weg gedaan krijg ik die van een ander er voor terug, is niet helemaal de bedoeling!
Daarbij zijn dit wandelende vlooien verspreiders waardoor haku nu pas ook gif heeft gehad er tegen omdat ik het met natuurlijke middelen niet aan kan, dus dit is echt helemaal de druppel!

Van mij mogen katten binnen de bebouwdekom dus echt een losloop verbod, jou beesten lekker op je eigen terein houden!
Door Mowgli
#3240715
Ik zit in dew bus van Leipzig naar huis en schuinh achter me is iemand heel hard aan het snurken :wall: Als ik ergens niet tegen kan is dat het geluid van snurken :knuppel2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door