Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door jara
#3206181
DJ_Doerak_Tucker schreef:Wat gaaf! En wat leuk, een ander ras in huis :-). Gaat alles met Jara en Storm ook goed?
Met Jara en Storm gaat ook alles goed nu. ..vorig jaar een vervelend jaar gehad met beide een blessure aan de schouder en Jara met haar incident met de tak waar ze in was gerend, maar nu gaat t weer helemaal ok gelukkig!
Door Hanny
#3206189
Gaat dit kereltje zich ook bekwamen in de behendigheid? Ik denk zo maar van wel.
Kunnen ze samen snelheid maken t.z.t.

Hanny
Door jara
#3206190
Hanny schreef:Gaat dit kereltje zich ook bekwamen in de behendigheid? Ik denk zo maar van wel.
Kunnen ze samen snelheid maken t.z.t.

Hanny
Dat is wel de bedoeling..onze jongste zoon gaat ermee trainen
Door DJ_Doerak_Tucker
#3206192
jara schreef:Met Jara en Storm gaat ook alles goed nu. ..vorig jaar een vervelend jaar gehad met beide een blessure aan de schouder en Jara met haar incident met de tak waar ze in was gerend, maar nu gaat t weer helemaal ok gelukkig!
Fijn om te horen! Ik had het meegekregen inderdaad, nu lekker genieten samen!
Door Lizzy
#3206259
jara schreef:Meet Binkie...nu 12 weekjes jong en inmiddels alweer 4 weken onze huisgenoot naast Jara en Storm.
Binkie is een kruising Engelse Springer Spaniel X Cocker Spaniel..een heerlijk vrij en vrolijk beestje die er lekker op los Barft
Afbeelding

:biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Pauline
#3206300
Wat een zalig glimwormpie!! :smitten:

En apporteren, echt geweldig!!! Hier 2 jachthonden die vinden dat ik zelf maar moet apporteren.... ::)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door