Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Lil
#3205150
Joep is hier welkom!

Ik heb nog steeds drie ligplaatsen in huis. Hij mag hier ook in woonkamer, keukentje en tuin helemaal lossss...

Dus laat Joepemans maar komen.
Door eelke
#3205152
Ja maar ik kan hem niet missen hoor! Nee die Floep heeft pech, die blijft lekker hier!

Je mag Gijs wel hebben, dan kan Joep hier wel lekker in de huiskamer slapen :biggrin2:
Door Lil
#3205156
eelke schreef:Ja maar ik kan hem niet missen hoor! Nee die Floep heeft pech, die blijft lekker hier!

Je mag Gijs wel hebben, dan kan Joep hier wel lekker in de huiskamer slapen :biggrin2:
Nee dat vind ik zielig, want Gijs zou hier voor hem te veel alleen zijn en dat vindt hij eng.
Door eelke
#3205158
Lil schreef:Nee dat vind ik zielig, want Gijs zou hier voor hem te veel alleen zijn en dat vindt hij eng.

Oh ja, hebben we dat weer. Nou dat blijft het maar gewoon zoals het was :biggrin2:
Door charmed
#3205454
Ooh die snoeren zouden ze hier al lang burgemeester gemaakt hebben de 2 nieuwe smurfen.

hier hebben we ook veel te kleine sheltie kussens hoor, ze liggen er vrijwel helemaal naast, alleen het hoofd er op! lol
Kaio schreef:Echt een veel te klein kussen!!!!
En dan ben je ook nog opa beer ook.
Afbeelding
Kan echt niet he!
:biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door