Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Nynke
#3205386
Lagotto's zijn leuk !!

Verder ga ik natuurlijk voor een buitenlands hondje, maar dat wist je al :P :P
Door Martine-Tom
#3205387
Nynke schreef:Lagotto's zijn leuk !!

Verder ga ik natuurlijk voor een buitenlands hondje, maar dat wist je al :P :P
Joh :P
Gebruikersavatar
Door chery
#3205389
Ik vind een schotse terrier erg leuk! Het is dat mijn man die niks vind, maar anders.... Ja wel de vacht, maar mag ook in sportief model!!
Door Martine-Tom
#3205393
chery schreef:Ik vind een schotse terrier erg leuk! Het is dat mijn man die niks vind, maar anders.... Ja wel de vacht, maar mag ook in sportief model!!
Schotten zijn ook leuk!
Maar stront eigenwijs en erg hard in de mond, zie het nog niet gebeuren dat ze een zak chips aangeven zonder dat die aan gort ligt :biggrin2:
Door Lil
#3205414
Martine-Tom schreef:Schotten zijn ook leuk!
Maar stront eigenwijs en erg hard in de mond, zie het nog niet gebeuren dat ze een zak chips aangeven zonder dat die aan gort ligt :biggrin2:
Ach met een lepel eten is veel gemakkelijker dan die grip die je nodig hebt voor een zo'n klein dun chippie. :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door chery
#3205490
Martine-Tom schreef:Schotten zijn ook leuk!
Maar stront eigenwijs en erg hard in de mond, zie het nog niet gebeuren dat ze een zak chips aangeven zonder dat die aan gort ligt :biggrin2:
Haha! eigenwijs vind ik niet erg. Een franse bull is ook nou niet echt..... En die zak chips, ach gaat bij mij ook aan gort.
Maar vind ze echt geweldig!
Door Martine-Tom
#3205493
chery schreef:Haha! eigenwijs vind ik niet erg. Een franse bull is ook nou niet echt..... En die zak chips, ach gaat bij mij ook aan gort.
Maar vind ze echt geweldig!
Is ook niet erg, maar als hulphond zijn ze ietwat ongeschikt ;)
Gebruikersavatar
Door Extreme
#3205529
Lagotto staat dus nu op nr. 1?
spannend hoor, en zeker ook heel erg leuk je zo voor te bereiden. Natuurlijk gaat tom dan met pensioen, maar is dan niet uit je leven, dan schuift hij een plekje op dichter op de bank als knuffelkampioen :biggrin2:
Door Tanna
#3207129
evelyn02 schreef:Border terriër?! Wel een plukvacht maar buiten twee keer per jaar plukken, heb je er geen werk aan. En de mijne wil/wilde heel graag werken!
Je neemt me de woorden uit de mond, dat begrijp je! ;) ;D
Door Martine-Tom
#3207151
Tanna schreef:Maar met een Lagotto kom je wel boven de 10 kilo..........
Klopt, maar met het oog op adl taken is dat eigenlijk ook handiger...
Door Larshann
#3207173
Een kooikerhondje ?
Heel toffe vinnige hondjes die gemakkelijk leren, vachtonderhoud is zo goed als niks, ze zijn heel lief en aanhankelijk, heel erg op hun eigenaar gericht én ook nog eens prachtig om te zien
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door