Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door nikèdog2000
#3204268
mijn zoon van 45 jaar heeft 4 tumoren in zijn hoofd 2 grote en 2 kleintjes
en long kanker
donderdag heeft hij de eerste bestraling
prognose! als hij niets laat doen een paar maanden
als hij er wat aan doet 2 jaar
bij deze stop ik voorlopig met de verkoop van vlees :'(
Laatst gewijzigd door nikèdog2000 op wo 21 dec 2016, 15:51, 9 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3204269
Poeh, wat enorm heftig!
Heel veel sterkte met dit enorm trieste nieuws.
Begrijpelijk dat je hoofd dan totaal niet (meer) staat naar de verkoop van vlees......
Door Lizzy
#3204270
Ach Rita :'( :'( :'( :'( :'(

Ik heb er gewoon geen woorden voor. Behalve dan in 1 woord verschrikkelijk :'( :'( :'( :'(

Heel veel sterkte lieve Rita. En als je stoom af wilt blazen ben je natuurlijk altijd welkom om dat op Barfplaats te doen :-*

Dikke :bigarmhug:
Door eelke
#3204271
Ohhh Rita, heb maar weinig woorden...ik wens je alle kracht van de wereld toe om er voor je zoon, en er voor jezelf te kunnen zijn.
Door Anne in Zweden
#3204280
O Rita, wat afschuwelijk... Kan me voorstellen dat je wereld helemaal op zijn kop staat. :'( Voor nu veel sterkte voor jou en je zoon en overige familie. Ik hoop dat de bestralingen en eventuele andere behandelingen aanslaan en dat hem nog veeeeeel meer jaren gegund zijn dan men op dit moment kan voorspellen. Niet vergeten: er gebeuren iedere dag weer wonderen. Ik duim dat jouw zoon daar eentje van mag zijn.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door