Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door BusKay
#3203680
In de tuin liggen morgen wat planken te wachten op een fraaie vernislaag... dus die kan ik niet laten wachten...

Vrees ook dat er veel plek over zal zijn op de beurs i.v.m. het verwachte weer en ik mis ons opperhoofd op de sprekerslijst...
#3203715
Lil schreef:Geniet ze!

Ik ben best erg jaloers, want mooi weer is hier meestal synoniem aan wandelhel


Hier is de keuze ook beperkt hoor , als je rustig wilt wandelen .
Mooie gebieden genoeg , maar daar gaan we ook maar niet naartoe
In het weekend al helemaal niet :-X
Door Lil
#3203773
smulpaap schreef:Hier is de keuze ook beperkt hoor , als je rustig wilt wandelen .
Mooie gebieden genoeg , maar daar gaan we ook maar niet naartoe
In het weekend al helemaal niet :-X
Erg he :'( Ik stapte vanochtend om 9.15 uur alweer in de auto op weg naar huis... Werd al behoorlijk druk (wij waren al meer dan 1,5 uur onderweg geweest).

En in ben dus net terug van de Eifel. Woensdagmiddag, een bijzondere bezienswaardigheid, zon en 9 graden maar er lag daar wel overal grote hoeveelheden vieze sneeuw (half ontdooit en weer opnieuw bevroren en zo). 7 km rondgelopen daar; duurde ruim 2 uur (zijn iets andere hellingen dan wij gewend zijn en dan denk je dat je als limbo hellingen gewenst bent... Niet dus). Geen mens, geen hond, niemand (ja vogels, hazen, vossen etc). De hele week door uren wandelen midden over dag gemarkeerde paden en je ziet helemaal niemand. Fantastisch!!!

En dan heet het hier dat ik rustig woon: heb vanochtend al 5 honden en 20 wandelaars/fietsers gezien tussen 7.30 en 9.15 uur. Normaal komt het volk pas ruim een uur later.
#3203858
Heel veel aanloop gehad, ook wat mensen van hier :) (tenminste er waren er wat die mij herkenden aan de baby op mijn buik, maar tot mijn schaamte kon ik zo gauw even geen gezichten aan namen koppelen :))

Verstuurd vanaf mijn D5803 met Tapatalk
#3203911
Wij vonden het ook een leuke en interessante dag met allemaal leuke dingen om te kopen, Boeke heeft nu een badjas, en wat nieuwe speeltjes, wij een tas en bij de loterij nog wat leuks gewonnen.
En ik ben ook vermist geweest en drie keer gevonden bij de demo reddingshondenwerk. :D
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door