Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door dinky89
#3203130
ChantalKrijn schreef:De website staat ook nu online!

http://www.hawbucks.nl

(als de link niet mag haal ik hem wel weg)

Ben benieuwd wat jullie vinden, ik hoor graag opbouwende kritiek :biggrin2:
Bij mobiele versie zit de bovenste menubalk door het logo heen bovenaan de pagina ;)
Ook is de uitlijning mobiel niet overal optimaal.
Uitstraling site vind ik wel erg mooi :)
Door ChantalKrijn
#3203131
dinky89 schreef:Bij mobiele versie zit de bovenste menubalk door het logo heen bovenaan de pagina ;)
Ook is de uitlijning mobiel niet overal optimaal.
Uitstraling site vind ik wel erg mooi :)
Klopt, daar ben ik nog mee aan het vogelen, goed gezien :biggrin2:
#3203142
Originele naam, leuk gevonden. Als 1e gefeliciteerd met je kennel en ook je kennelnaam. Dat er maar mooie en gezonde clownen geboren mogen worden.
Ok, mijn kritiek(hoop dat het opbouwend is): Als ik een fokker zoek, wil ik wel info maar niet het idee dat ik "uren" moet lezen, je enthousiastme springt van het scherm, maar ik krijg het gevoel tijdens het lezen van ja ja prima maar kom nu maar tot je punt. Te lange " lappen" tekst.
Ook zou ik moeite hebben als ik op de site lees dat mijn mogelijke toekomstige fokker alleen maar fokt omdat hij/zij gefrusteerd is, mijn 1e gevoel bij dat stukje is, ok blijf jij maar lekker gefrustreerd, geen interesse meer.
In sommige stukjes staat er vaak als begin het woordje ook, misschien om een andere zinsopbouw te nemen als je bij een vorige zin al ook gebruikt hebt?
Ik weet ook niet goed wat ik met je uitgebreide kostenplaatje moet, 1 kant ok veel mensen hebben geen flauw idee wat het kost om een gezonde pup te fokken, maar de mensen die stuiteren over de aanschafprijs, kopen toch niet bij jou, maar op MP. Bij sommige kostenberekeningen denk ik als toekomstige pupkoper, interesseert mij dat, een hobby,(of hoe je het wilt noemen) kost geld, moet ik dan maar weten dat jij jouw uren niet berekend, of dat je ook nog een speeltje wilt kopen voor de puppen. Ook hierbij vind ik de teksten te lang.
Ik mis een stukje dat je barft met je honden, "ineens" staat er bij de kosten dat er meer barf gekocht moet worden. Geef je pup kopers vooraf de info dat je barft, dit zou voor mij een plus punt zijn als ik fokkers tegen elkaar zou gaan afwegen.

Verder vind ik je website er gelikt uitzien, mooie foto's.
Ik hoop dat je iets kan met mijn kritiek, ik heb puur gekeken wat nou als ik op zoek was naar een fokker van mijn ras.
Ik vind het fantastisch dat je je zo inzet voor je ras, en er zo voor wilt gaan, geen moeite te veel, nogmaals heel veel succes.
Door fransbulletje
#3203143
Gefeliciteerd met je mooie kennelnaam en je prachtige website!
Je enthousiasme spat eraf en ik vind de informatie niet teveel.
Mensen die echt interesse hebben zullen de tijd nemen om alles te lezen.
Je duidelijkheid en transparantie kunnen velen een voorbeeld aannemen.
Je uitleg hoe de prijs tot stand komt is heel goed mensen hebben soms geen idee wat er allemaal komt kijken voor en pupje is geboren.
Top! Wens jullie heel veel succes!
#3203153
Gefeliciteerd met je mooie toepasselijke kennelnaam :)
Ik persoonlijk val dus wel op fokkers met dergelijke uitgebreide websites
Dat wekt mijn nieuwsgierigheid , en dan ga ik dus wel verder lezen
Het kan mij dus niet uitgebreid genoeg
Je bent enthousiast , duidelijk, en de liefde voor het ras spat er vanaf
Helemaal top dus ! Veel succes

Er viel me nog wel een klein dingetje op . Dat over "" een showtje lopen ""
Dat zou ik persoonlijk dus veranderen in show lopen
Ik denk dat dat dan iets serieuzer overkomt op de lezer
Showtje kan alle kanten opgaan .... dat doen we even .... ietwat minachtend misschien .....
En als beginnend fokker kan het mogelijk ook wat hooghartig overkomen op de lezer ?
Dat is wat bij mij opkomt , en dit is verder natuurlijk niets persoonlijks ;)
#3203157
Ik heb net wat meer je site door gelezen
Kwa inhoud vind de tekst ook erg goed en niet overdreven, fijne zinds bouw en voor een dyslecticus goed te lezen.
Hier ook iemand die hou van veel en nog meer info op een fokkers site, sterker nog als er te weinig info op staat haak ik af.
Je passie spat er van af en als ik een franse bul zou willen zou ik zeker voor jou gaan, ook fijn dat je er foto's van je zelf op hebt staan, dan krijg ik alvast een beeld van je en heb ik minder het idee naar een wild vreemd toe te gaan.
Voor iemand met sociale angst erg fijn ;)
Laatst gewijzigd door jasmijn op do 10 mar 2016, 01:11, 1 keer totaal gewijzigd.
#3203197
Ik heb wat inhoudelijke dingetjes. Maar laat ik beginnen te zeggen dat ik je website heel erg informatief vind!

Misschien heb je het gezien, of niet en je kunt het er mee eens zijn of niet, maar dit staat tegenwoordig op de rashondenwijzer website:
Als een fokker daarentegen in het koopcontract van alles uitsluit, zoals een beperking van de aansprakelijkheid tot het eerste jaar of tot de hoogte van de aankoopsom, dan kun je bij die fokker beter geen hond kopen. De fokker durft blijkbaar geen garantie op een gezonde hond te geven.
Bron: http://www.rashondenwijzer.nl/nieuws/20 ... ede-fokker

Nou heb ik het idee dat je heel graag een goede fokker wilt zijn, maar ik zie die beperking van 1 jaar garantie (op erfelijke afwijkingen) bij jou op je website (en dat staat dan vast ook in je contract - ook in de mijne trouwens) dus misschien wil je dit ter overweging nemen.

En ja, verder is het een kwestie van smaak. Ik schrijf ook complete epistels op mijn website. En de meeste mensen lezen toch niet. Dus die zal het een worst wezen. En sommige mensen schrikt het af. Prima, ik ben gewoon langdradig dus als je daar niet van houdt: ga aub naar een andere fokker. En sommige vinden het fijn en die blijven plakken. En dat geldt ook voor dingen als uitleg (verantwoording) over de pupprijs. Some people will love it, others will hate it. Zelf zou ik er niet voor hebben gekozen om een toon van "ik leg verantwoording af" te kiezen, maar goed, ook dat is zeer persoonlijk.

Waar ik persoonlijk wel echt moeite mee heb (en ook dat is weer puur persoonlijk!) is dat je schrijft "wij streven naar een mentaliteitsverandering onder Franse Bulldog fokkers, keurmeesters en eigenaren". Ik vind dat wel heel veel pretentie hebben. Jij kunt niemand veranderen behalve jezelf. Je kunt alleen zelf een voorbeeld geven van hoe jij vindt dat het moet. Ik vind dat jij als mens helemaal niet kan streven naar iets dat andere mensen zouden moeten.

Over ontwormen: pups hebben trouwens altijd spoelwormen. Dus mest opsturen naar het Woud is leuk (ik heb ook mestonderzoeken laten doen) maar de eerste weken eigenlijk zinloos.... Zonde van je geld.....
#3203248
Lizzy schreef:Ik heb wat inhoudelijke dingetjes. Maar laat ik beginnen te zeggen dat ik je website heel erg informatief vind!

Misschien heb je het gezien, of niet en je kunt het er mee eens zijn of niet, maar dit staat tegenwoordig op de rashondenwijzer website:



Bron: http://www.rashondenwijzer.nl/nieuws/20 ... ede-fokker

Nou heb ik het idee dat je heel graag een goede fokker wilt zijn, maar ik zie die beperking van 1 jaar garantie (op erfelijke afwijkingen) bij jou op je website (en dat staat dan vast ook in je contract - ook in de mijne trouwens) dus misschien wil je dit ter overweging nemen.

En ja, verder is het een kwestie van smaak. Ik schrijf ook complete epistels op mijn website. En de meeste mensen lezen toch niet. Dus die zal het een worst wezen. En sommige mensen schrikt het af. Prima, ik ben gewoon langdradig dus als je daar niet van houdt: ga aub naar een andere fokker. En sommige vinden het fijn en die blijven plakken. En dat geldt ook voor dingen als uitleg (verantwoording) over de pupprijs. Some people will love it, others will hate it. Zelf zou ik er niet voor hebben gekozen om een toon van "ik leg verantwoording af" te kiezen, maar goed, ook dat is zeer persoonlijk.

Waar ik persoonlijk wel echt moeite mee heb (en ook dat is weer puur persoonlijk!) is dat je schrijft "wij streven naar een mentaliteitsverandering onder Franse Bulldog fokkers, keurmeesters en eigenaren". Ik vind dat wel heel veel pretentie hebben. Jij kunt niemand veranderen behalve jezelf. Je kunt alleen zelf een voorbeeld geven van hoe jij vindt dat het moet. Ik vind dat jij als mens helemaal niet kan streven naar iets dat andere mensen zouden moeten.

Over ontwormen: pups hebben trouwens altijd spoelwormen. Dus mest opsturen naar het Woud is leuk (ik heb ook mestonderzoeken laten doen) maar de eerste weken eigenlijk zinloos.... Zonde van je geld.....
In mijn contract staat 24 maanden, die heb ik op de website niet goed ingevoerd. Is nu veranderd :biggrin2:

Je hebt gelijk over dat streven, heb ik verkeerd geformuleerd. Hopen is een betere aanduiding..


Bedankt allemaal voor de leuke reacties :-* Alle opmerkingen neem ik mee!
#3203253
Ergens is een leeftijdsbeperking op erfelijke afwijkingen best heel raar... Waarom zou je binnen 24 maanden je wel verantwoordelijk voelen en daar naar handelen maar 2 of 3 of 4 jaar niet meer? (ik heb mezelf die vraag ook gesteld hoor :) ).
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door