Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Jantina
#3287476
Ook hier gefeliciteerd! Ik heb de laatste keizersnede Nina vanaf het begin ondersteund met Traumeel, omdat mijn andere Teckel het echt heel slecht had na de KS. Naar mijn gevoel heeft dat haar goed gedaan. Misschien doe je het al of heeft Yara nergens last van maar ik dacht ik zet t ff neer.
Door Hanny
#3287500
Gelukkig gezond op de wereld gekomen. Dank aan de keizersnede, goed dat het mogelijk is.
Gisteravond was het hier eerst, nou ze mag wel eens wat opschieten en dat veranderde in, getver, dat gaat vast niet goed.
Gelukkig vier pupjes, wat is hun gewicht?
Een leuke prettige tijd gewenst en als de teleurstelling is verwerkt, genieten.

Hanny
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3287508
Is het normaal dat we niet meer kunnen meekijken?
Ik zou dat heel goed snappen ze, beetje privacy. Ik vraag me gewoon af of het alleen bij mij is of niet.
Door Martine-Tom
#3287510
pearlsofpassion schreef:Is het normaal dat we niet meer kunnen meekijken?
Ik zou dat heel goed snappen ze, beetje privacy. Ik vraag me gewoon af of het alleen bij mij is of niet.
Hier doet de cam het gewoon :)
Door ChantalKrijn
#3287528
Ik ben er wat mensen aan het uit halen inderdaad. Even de cirkel verkleinen. De mensen die op een pupje wachten hebben last van al het verkeer.. Sorry
Door evelyn02
#3287529
pearlsofpassion schreef:Is het normaal dat we niet meer kunnen meekijken?
Ik zou dat heel goed snappen ze, beetje privacy. Ik vraag me gewoon af of het alleen bij mij is of niet.
Ik kan ook niet meer inloggen helaas...
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door