Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Spikkelneus
#3203000
Afbeelding

Omdat onze biabedden er zo uitzien, werd het tijd voor iets nieuws. Ook de bank was na 10 jaar intensief gebruik wel op. Die hondenmanden is leuk, maar in de praktijk ligt iedereen toch het liefst op de bank. En die hoezen van die biabedden zijn duur. Dus: Marktplaats!
Voor minder geld dan 1 nieuwe biabedhoes hebben wij nu 2 leren stoelen in perfecte staat die minstens zo ruim zijn als een hondenmand. En we hebben ook maar meteen een nieuw bankstel gescoord - alvast voor ons nieuwe huisje. Goedgekeurd door het comitee van bankhangers, en wij zijn er ook blij mee!

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Gebruikersavatar
Door Fenixjuh
#3203021
Ohw, wat een mooie stoelen!!
Vriendlief en ik maken ook altijd ruzie als we toekomstplannen hebben, ik wil een 'goede' bank en hij een hangbank. Nu kwam ik van de week met het voorstel dat hij de bank mag kiezen, koop ik wel twee goede stoelen ;)
Door inni
#3203188
Die kopjes........"kijk nu.....helemaal van mij"

Ik mag 's avonds ook op de bank.........als ik me klein maak en me op het randje zet of leg vinden de heren het goed ;)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door