Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door var Stolthet
#3202908
Nee Dian,
Mijn ex wilde absoluut niet meer met de honden te maken hebben.. Behalve als ze geld konden opbrengen.
Oya en ik dat ging niet meer samen. Nadat ze 2x een greep naar de macht heeft gedaan vond ik het niet meer voor haar en voor mij vertrouwd.
Ze woont nu bij een vriendin en daar heeft ze totaal geen last van haar nare trekjes. En Trigger is vlak voor het hele gedoe ingeslapen.

Ja het gaat goed met mij en de honden.. en helemaal nu we kunnen aftellen totdat we weer een vrijstaand huis hebben met een ruime tuin (1700m2).
Nooit gedacht ooit in Groningen te gaan wonen maar een nieuwe kans geeft nieuwe mogelijkheden.
Door Aprilsnow
#3202911
Welkom terug. Fijn om te horen dat het goed gaat en dat je nieuwe vooruitzichten hebt.
var Stolthet schreef:vrijstaand huis hebben met een ruime tuin (1700m2).
O heet dat ruim tegenwoordig..... :o bij ons noemt men dat gewoon groot hoor :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door var Stolthet
#3202915
In noord-Groningen wordt dat ruim genoemd... en pas me daar graag bij aan. Maar groot is de tuin in elk geval welja ;)
Door Aprilsnow
#3202916
var Stolthet schreef:In noord-Groningen wordt dat ruim genoemd... en pas me daar graag bij aan. Maar groot is de tuin in elk geval welja ;)

O ja even vergeten in niemansland ruimte zat. Ach ja het klinkt in ieder geval fantastisch. Lekker ruim voor je roedel :D
Door Lil
#3202921
var Stolthet schreef:In noord-Groningen wordt dat ruim genoemd... en pas me daar graag bij aan. Maar groot is de tuin in elk geval welja ;)
Gaaf man. Ik geloof dat ik dat een landgoed noem :biggrin2:

Ach mijn tuin heet bij ons stadstuin, maar in de randstad noemt men 15 x 5 groot (hier is dat mini).
Gebruikersavatar
Door Dian
#3202928
var Stolthet schreef:Nee Dian,
Mijn ex wilde absoluut niet meer met de honden te maken hebben.. Behalve als ze geld konden opbrengen.
Oya en ik dat ging niet meer samen. Nadat ze 2x een greep naar de macht heeft gedaan vond ik het niet meer voor haar en voor mij vertrouwd.
Ze woont nu bij een vriendin en daar heeft ze totaal geen last van haar nare trekjes. En Trigger is vlak voor het hele gedoe ingeslapen.

Ja het gaat goed met mij en de honden.. en helemaal nu we kunnen aftellen totdat we weer een vrijstaand huis hebben met een ruime tuin (1700m2).
Nooit gedacht ooit in Groningen te gaan wonen maar een nieuwe kans geeft nieuwe mogelijkheden.

Fijn dat het goed gaat met Oya, soms gaat het leven niet zoals wij willen en dit klinkt als een hele fijne gouden mand..... Het zijn natuurlijk geen honden die je zomaar bij iemand plaatst :-* :-* :-* En de Buhunden krijgen echt een een waddenzee aan ruimte :o Hier 2 jaloerse honden................. willen ook wel zo'n stukje grond ipv het balkon van 2x3 :biggrin2: :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Daantje
#3202932
Nou Lies,het is je meer dan dik gegund om een een fijne nieuwe start te maken!
Heel veel geluk op jullie nieuwe stek! :-*
Door Borke
#3202934
Hee Lies, wat leuk!
Ach die Saarloosjes vond ik prachtig, maar die Buhonden zin minstens zo interessant.
Fijn dat het goed met je gaat :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door