Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door frodo quin
#3201439
Dan zal het bij jullie wel ingewikkeld zijn om de beestenboel strikt gescheiden te houden. En ja, een pluche kat verscheuren is prima bezigheid, een echte zou niet zo grappig zijn. :)
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3201446
frodo quin schreef:Dan zal het bij jullie wel ingewikkeld zijn om de beestenboel strikt gescheiden te houden. En ja, een pluche kat verscheuren is prima bezigheid, een echte zou niet zo grappig zijn. :)

Ja het is best een gedoetje hier in huis en blij zijn we daar niet mee. Maar ach, we hebben het inmiddels aardig in de vingers en het is niet anders. We hebben wel meer dan eens overwogen of het voor de katten dan niet beter is ergens anders te gaan wonen, maar we komen toch elke keer tot de conclusie dat onze ouder wordende dikke vriendinnen het eigenlijk heel prima hebben zo.
Door frodo quin
#3201451
Bij mij zou scheiden geen optie zijn, ik heb daar simpelweg de ruimte niet voor en ben veel te verstrooid om het veilig te houden, maar als dat bij jullie wel lukt en iedereen heeft wat ze nodig hebben dan is dat op zich prima. Het lijkt mij vooral voor de mensen die dan hun tijd en aandacht moeten verdelen moeilijk. Ik vind het mooi dat jullie het toch al lange tijd opbrengen, ook al is het niet altijd evident.
Gebruikersavatar
Door Fenixjuh
#3201617
Oeps, ietsje later, maar alsnog van harte gefeliciteerd Oscar!! :birthday:

En Jacy bevestigd dat katten (en schapen/hondjes/beren/etc.) slopen goed is voor je rust. Hij krijgt er altijd één als we op visite gaan, dan is hij altijd lekker rustig :)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door