Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door May Linn
#3200411
Te koop 6 roosters liggen van een Bomann, en ook nog een onderbak hiervan.
Al deze roosters voor 15 euro.
Opsturen is mogelijk, verzendkosten 6,75

Zijn alle gebruikt om vlees te drogen voor de honden, maak ze zo goed als mogelijk schoon maar of je ze nog voor eigen voedsel wil gebruiken....
Laatst gewijzigd door May Linn op zo 28 feb 2016, 17:16, 2 keer totaal gewijzigd.
Door Lil
#3200505
hannabelgje schreef:Je kunt de metalen en kunststof roosters van de stockli gewoon door elkaar gebruiken. Afbeelding

Verstuurd vanaf mijn GT-I9105P met Tapatalk
O echt, dat wist ik niet!

Ik had graag 2 roosters.
#3200536
Lil schreef:O echt, dat wist ik niet!

Ik had graag 2 roosters.
Ok goed.
A.s. dinsdag eind van de middag/begin van de avond ben ik in Hoensbroek dat is niet zover van jou denk ik.
Dan zou ik ze even langs kunnen brengen?
Door Lil
#3200539
May Linn schreef:Ok goed.
A.s. dinsdag eind van de middag/begin van de avond ben ik in Hoensbroek dat is niet zover van jou denk ik.
Dan zou ik ze even langs kunnen brengen?
Ligt aan de tijd; ik moet een beetje vaak in het ziekenhuis zijn op dit moment (ook dinsdag late middag), maar zie pb. Ik ben anders 4 dagen in de week in Roermond.
Gebruikersavatar
Door kayla
#3200563
May Linn schreef:Dat is prima, kom je een keer langs of zal ik even roepen als ik een keer in de buurt ben?
Ik kan a.s. maandag rond 16.45 uur bij je langskomen gelijk na mijn werk. Komt dat jou uit?
Door Lil
#3200567
kayla schreef:Ik kan a.s. maandag rond 16.45 uur bij je langskomen gelijk na mijn werk. Komt dat jou uit?
Als dat uitkomt. Voor mij is dat rond dezelfde tijd.
Gebruikersavatar
Door May Linn
#3201144
charissaterhorst schreef:Passen die van de bomann ook op de clatronic? Weet iemand dat [SMILING FACE WITH OPEN MOUTH]

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
Geen idee, maar je zou de diameter eens op kunnen meten dan weet je het ook.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door