Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3200024
Gezien hier ook fokkers zitten, heb ik een vraagje .....

Is hier een fokker actief die op dit moment een nestje puppies heeft liggen en iemand wil helpen ?
Het gaat om het volgende (dit bericht is een gekopieerd oproepje op FB bij een vriendin van mijn zus)

Lieve facebookers, Fien, mijn dochter van elf, jullie kennen haar wel, heeft Asperger.
Daar is ze heel open over, dat mag gewoon gezegd worden, en ze blijft er vrolijk onder.

Ze heeft moeite met sociale contacten, en fysiek contact, dat hoort bij dat hele Aspergerverhaal, maar éigenlijk is Fien een ontzettende knuffelkont. Niet met mensen maar met dieren en vooral met honden.

Ik zou haar zo graag een knuffeluurtje gunnen in een hondenkennel, waar puppies zijn.

Nu heb ik er een aantal gebeld maar nergens zijn jonge hondjes momenteel en dát zou nou juist zo leuk zijn.

Weet iemand toevallig een kennel of een particulier (mag ook), met pups, waar Fien een uurtje tussen de puppies mag liggen?

Alleen maar even knuffelen. Ze is de tederste dierenknuffelaar die ik ken.

Als je iets weet of mee wil denken, stuur me dan even een privé bericht.

Delen mag.

Ik hoop dat er hier zo'n fokker actief is, zodat ik per privé bericht kan sturen met contact gegevens

Zou dit ook lukken via BP ??? Ik hoop het !

Barfplaats wordt gesponsord door