Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3200305
Het aller, allergoorst dat ik ooit heb meegemaakt is dat ik in de verte een fietser van zijn fiets zag springen, die rende half de bosjes in, trok zijn broek omlaag en scheet zo recht achteruit de diarree de struiken in. Meneer trok zijn broek weer aan, sprong op zijn fiets en ging er als een haas vandoor. Mijn honden rende naar de plek des onheils en stonden de diarree uit de takken te likken.

TOEN heb ik echt letterlijk heel erg staan kotsen midden in het bos :puke: :puke: :puke: :puke:
#3200407
Lizzy schreef:Het aller, allergoorst dat ik ooit heb meegemaakt is dat ik in de verte een fietser van zijn fiets zag springen, die rende half de bosjes in, trok zijn broek omlaag en scheet zo recht achteruit de diarree de struiken in. Meneer trok zijn broek weer aan, sprong op zijn fiets en ging er als een haas vandoor. Mijn honden rende naar de plek des onheils en stonden de diarree uit de takken te likken.

TOEN heb ik echt letterlijk heel erg staan kotsen midden in het bos :puke: :puke: :puke: :puke:

:biggrin2: :biggrin2: hoelang was het zoenverbod :2funny:
#3200430
Lizzy schreef:Het aller, allergoorst dat ik ooit heb meegemaakt is dat ik in de verte een fietser van zijn fiets zag springen, die rende half de bosjes in, trok zijn broek omlaag en scheet zo recht achteruit de diarree de struiken in. Meneer trok zijn broek weer aan, sprong op zijn fiets en ging er als een haas vandoor. Mijn honden rende naar de plek des onheils en stonden de diarree uit de takken te likken.
Dat is heel goor. Ik begin ook te begrijpen waarom sommige van die wielrenners zo stinken als ze in je buurt komen...
TOEN heb ik echt letterlijk heel erg staan kotsen midden in het bos :puke: :puke: :puke: :puke:
En die kots hebben ze zeker ook met veel smaak staan oplikken?...
#3200508
Lizzy schreef:Het aller, allergoorst dat ik ooit heb meegemaakt is dat ik in de verte een fietser van zijn fiets zag springen, die rende half de bosjes in, trok zijn broek omlaag en scheet zo recht achteruit de diarree de struiken in. Meneer trok zijn broek weer aan, sprong op zijn fiets en ging er als een haas vandoor. Mijn honden rende naar de plek des onheils en stonden de diarree uit de takken te likken.

TOEN heb ik echt letterlijk heel erg staan kotsen midden in het bos :puke: :puke: :puke: :puke:
Sorry maar :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny:

O wat erg, ik heb er een beeld van ;D ;D
#3200522
Lizzy schreef:Het aller, allergoorst dat ik ooit heb meegemaakt is dat ik in de verte een fietser van zijn fiets zag springen, die rende half de bosjes in, trok zijn broek omlaag en scheet zo recht achteruit de diarree de struiken in. Meneer trok zijn broek weer aan, sprong op zijn fiets en ging er als een haas vandoor. Mijn honden rende naar de plek des onheils en stonden de diarree uit de takken te likken.

TOEN heb ik echt letterlijk heel erg staan kotsen midden in het bos :puke: :puke: :puke: :puke:
Dat hebben ze toen zeker ook nog opgeruimd, of had jij gezond gegeten en wilden ze het dus niet ;D
#3200796
Poep eten doen ze hier ook...alle poep behalve hondenpoep.
Mensenpoep dus ook en ik vind dat echt misselijkmakend maar bedenk me dan "het kan altijd erger" en dan zie ik die foto weer voor me (was dat hier?) van een witte herder die van voor tot achter onder de mensenpoep zat....je zal dat moeten afwassen :-X
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door