Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Mowgli
#3199423
Ach gos... Fijn dat de operatie goed is verlopen en dat het goed met hem gaat. Ik wens Fozzy een hele voorspoedig herstel :-*
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3199466
Dankjullie

Droopy oogjes zijn weg.
Hij stond net bij de deur: joh wandelen !!!! ::)
Over hoe die zich voelt hoeven we op het moment weinig zorgen te maken.
Dat rustig houden daarentegen ::) Denk dat we dus maar van die lekker onverantwoorde dinoknoken bij de dierenwinkel gaan halen......
En later (als ik ook weer fitter ben) kunnen we wat denkspelletjes doen, hmmm denkspelletjes waarbij hij wel op zijn plek blijft liggen :g:
Door Lil
#3199482
Ja denkspelletjes moet je helaas vaak heel erg mee oppassen als ze rust moeten houden. Ik zou dan eerder denken aan kleedjes training dan aan puzzels. En als dan eerder dat hij al ligt en dat jij een eierdoos vast houdt of zo en geen Nina ottoson spul waarbij de mijnen altijd gaan staan en met poten krabben. (Ik heb geen neusduwers).
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3199491
Kleedjes training?

Ja nee te veel spelletjes is ook niet goed, zorgt immers ook voor opwinding, en dat zorgt weer voor activiteit. En die nina spelletjes, ja hij is degene die nog wel eens wat met zijn snuit wil doen. Kaio bijvoorbeeld knalt zo een heel ding met zijn poot alle kanten op, komen de spoepjes er toch ook vanzelf uit. Dus daar pas ik idd mee op :biggrin2:
Maar vandaag zolang hij kan kiezen waar ie ligt slaapt ie nog prima :)
Door Lil
#3199492
Kaio schreef:Kleedjes training?

Ja nee te veel spelletjes is ook niet goed, zorgt immers ook voor opwinding, en dat zorgt weer voor activiteit. En die nina spelletjes, ja hij is degene die nog wel eens wat met zijn snuit wil doen. Kaio bijvoorbeeld knalt zo een heel ding met zijn poot alle kanten op, komen de spoepjes er toch ook vanzelf uit. Dus daar pas ik idd mee op :biggrin2:
Maar vandaag zolang hij kan kiezen waar ie ligt slaapt ie nog prima :)

Vanuit impuls controle de oefening waardoor de hond vanzelf ervoor kiest op het kleedje te gaan liggen. Rustig en beheerst.
Gebruikersavatar
Door Border Bandit
#3199648
Een denkspelletje waarbij hij blijft liggen, vind Bandit de laatste tijd leuk:

Hond ligt en jij zit ervoor. Je neemt een snoepje in één van je handen (hond weet niet welke) en legt je handen gesloten voor de hond neer, beetje uit elkaar. De hond geeft aan waar het snoepje zit en die krijgt hij dan. Blijven ze heerlijk rustig bij liggen. :)

Ik weet niet wat hij al kan, maar ik ben nu met Bandit het links en rechts aan het oefenen met koekjes: ik leg in beide (open) handen een koekje waarbij mijn handpalm op de grond rust en de hond de koekjes ziet. Bandit kijkt mij aan en ik zeg links of rechts en die mag hij dan pakken. Hierbij ligt Bandit ook. Maar hij kent al het verschil in links en rechts.

He, maar zo te lezen geneest Fozzy goed! Super hoor!! :)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door