Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Lizzy
#3199228
Waarom gaan de veters van alle hoge wandelschoenen tijdens de wandeling los bij mij? Hoe strak ik de veters ook aan trek, of ik er nou een dubbele strik in leg of niet: ze gaan los!

Waarom is dat?

En wat is jouw grote waarom vraag?
Gebruikersavatar
Door Riek
#3199230
Schuurt je broek soms langs de veters?
Geen idee hoor, ik roep ook maar wat.

Waarom heb ik het altijd de rest van de dag zo vreselijk koud, als ik thuis kom nadat ik 2 uur zwetend heb lopen wandelen bij 4 graden?
BRRRR Ik word niet meer warm.
Door keetje
#3199234
Geen idee Lizzy,...

Waarom zakt 1 van mijn sokken altijd af in mijn schoen tijdens het lopen en wordt het een bobbel onder mijn voet?
Gebruikersavatar
Door koekje
#3199235
Waarom moet er altijd iemand (meneer of Sien) gaan bouten als ik de wc/kattenbak net heb schoongemaakt en blinkend opgepoetst? >:(
Door Lizzy
#3199238
keetje schreef:Geen idee Lizzy,...

Waarom zakt 1 van mijn sokken altijd af in mijn schoen tijdens het lopen en wordt het een bobbel onder mijn voet?
Ja! Dat is ook zo'n ding! Wij noemen dit zak-sokken. En ik kiep ze altijd gelijk weg als ik weer thuis ben, ZO irri >:(
Door Lizzy
#3199239
Riek schreef:Schuurt je broek soms langs de veters?
Geen idee hoor, ik roep ook maar wat.

Waarom heb ik het altijd de rest van de dag zo vreselijk koud, als ik thuis kom nadat ik 2 uur zwetend heb lopen wandelen bij 4 graden?
BRRRR Ik word niet meer warm.
Ja, m'n broek schuurt vast langs mij veters maar ik zou denken "dat moet kunnen", toch? ;D
Door eelke
#3199241
Heb je het bij alle soorten veters?


Ik heb altijd het probleem dat als ik thuis op mn sokken loop, ze zich omdraaien, en mijn hiel dan op mijn wreef zit. :???: Snap ik ook niks van.
Door Anne in Zweden
#3199243
Lizzy schreef:Waarom gaan de veters van alle hoge wandelschoenen tijdens de wandeling los bij mij? Hoe strak ik de veters ook aan trek, of ik er nou een dubbele strik in leg of niet: ze gaan los!

Waarom is dat?

En wat is jouw grote waarom vraag?
Omdat je ze verkeerd knoopt. Serieus. Ik zal even kijken of ik het filmpje kan vinden waar de juiste manier op staat. Het gaat erom dat je de strik die je normaal gesproken over de andere strik heen legt en er dan doorheen haalt, onder die andere strik moet leggen en hem dan erdoorheen moet halen. Het is even wennen, maar als je je veters op deze manier leert strikken, gaan ze nooit meer los. #ervaringsdeskundige

Edit: gevonden! Ik weet niet hoe handig de beelden het aangeven, maar het wordt wel duidelijk uiteindelijk hoe het moet. Het filmpje (step 13) is duidelijker dan de foto's. Als je het goed doet, liggen de strikken dwars over je voet, en niet in de lengterichting van je voet, zoals met de verkeerde knoopmethode het geval is. Succes!
Gebruikersavatar
Door Sweet Dutchess
#3199251
Anne in Duitsland schreef:Omdat je ze verkeerd knoopt. Serieus. Ik zal even kijken of ik het filmpje kan vinden waar de juiste manier op staat. Het gaat erom dat je de strik die je normaal gesproken over de andere strik heen legt en er dan doorheen haalt, onder die andere strik moet leggen en hem dan erdoorheen moet halen. Het is even wennen, maar als je je veters op deze manier leert strikken, gaan ze nooit meer los. #ervaringsdeskundige

Edit: gevonden! Ik weet niet hoe handig de beelden het aangeven, maar het wordt wel duidelijk uiteindelijk hoe het moet. Het filmpje (step 13) is duidelijker dan de foto's. Als je het goed doet, liggen de strikken dwars over je voet, en niet in de lengterichting van je voet, zoals met de verkeerde knoopmethode het geval is. Succes!
Waarom zie ik geen filmpje? ::)
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3199253
Sweet Dutchess schreef:Waarom zie ik geen filmpje? ::)

Omdat er geen filmpje is ::)

Ik heb die losse veters ook bij 1 paar wandelschoenen, bij andere niet, dus hier wijt ik het aan de schoenen...uh de veters in die schoenen.
Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#3199259
Ik zou zeggen ligt aan de soort veters?

Mijn waarom is waarom mijn veters altijd zo snel stuk gaan. ::) Haken zijn nagekeken op braampjes enzo, maar toch gaan er veel veter doorheen hier.
Door Anne in Zweden
#3199261
Sweet Dutchess schreef:Waarom zie ik geen filmpje? ::)

Misschien omdat de link die ik had gekopieerd, niet in mijn bericht is terechtgekomen? Vreemd. Ligt vast niet aan mij. Zoiets zou ik nooooit doen. Evenmin als mails met bijlagen versturen zonder de bijlage. Overkomt mij nou echt nooit. ::)

Kan de link met de foto's niet meer vinden, maar deze laat ook zien hoe het moet: http://www.dailymail.co.uk/news/article ... ethod.html

Vanaf 1:16 gaat hij veters strikken, voor die tijd wordt er vooral gebabbeld.
Door frodo quin
#3199271
Anne in Duitsland schreef:Zoiets zou ik nooooit doen. Evenmin als mails met bijlagen versturen zonder de bijlage. Overkomt mij nou echt nooit. ::).
;D Dat gebeurt mij ook wel is en dat staat zo dom hé, beste... in bijlage vindt u... en dan geen bijlage :-\ ;D
Door TomsBorders
#3199273
heb je platte veters of ronde?
trek je het geheel strak genoeg aan of heb je ze wat loszitten waardoor ze van de onderkant wat los komen te zitten?
Door Lizzy
#3199274
Ik heb het met alle wandelschoenen, met alle veters. Rond, plat en of ik ze nou snoeihard aansleur of niet: ze gaan los!

Als ik alleen sokken aan heb in huis, draaien ze ook om m'n voet..... Waarom?!?!

Ik ga filmpje kijken :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door