Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3198860
Ter overname een bungee ee pup no tangle (geen verstrikking) dubbele lijn. Hiermee kan je 2 honden aan 1 lijn uitlaten zonder dat deze in de knoopt komt. Ze kunnen dus onder en achter elkaar passeren. Hij is geschikt voor honden tot ruim 30kg. Nieuwprijs een dikke 100 euro mag weg voor 50 euro exclusief eventuele verzendkosten. Hij is 1 keer gebruikt. Deze is het; http://www.ebay.co.uk/itm/Bungee-Pupee- ... _-fsWlj1xA

Af te halen in Den Haag of verzenden.
#3199019
Cindy de Wolf schreef:Ter overname een bungee ee pup no tangle (geen verstrikking) dubbele lijn. Hiermee kan je 2 honden aan 1 lijn uitlaten zonder dat deze in de knoopt komt. Ze kunnen dus onder en achter elkaar passeren. Hij is geschikt voor honden tot ruim 30kg. Nieuwprijs een dikke 100 euro mag weg voor 50 euro exclusief eventuele verzendkosten. Hij is 1 keer gebruikt. Deze is het; http://www.ebay.co.uk/itm/Bungee-Pupee- ... _-fsWlj1xA

Af te halen in Den Haag of verzenden.
Is dat 30 kilo per hond, of 30 kilo per twee honden? En werkt het ook echt? Raken de honden echt niet verstrengeld?
#3199022
Anne in Duitsland schreef:Is dat 30 kilo per hond, of 30 kilo per twee honden? En werkt het ook echt? Raken de honden echt niet verstrengeld?

30kilo per hond, elke hond heeft 100% zijn eigen lijn. Alleen zit er een soort swivel waar ze aanzitten die zorgt dat ze niet in elkaar komen en ja het werkt echt. Voor 2 lichte hondjes, Revy is zo'n 7kg en Smokey zo'n 8kg zijn ze wat zwaar. Maar voor honden vanaf grofweg 12kg en meer zijn ze ideaal. En het is dan bungee dus geen/verminderde schrokken meer.
#3199032
Cindy de Wolf schreef:30kilo per hond, elke hond heeft 100% zijn eigen lijn. Alleen zit er een soort swivel waar ze aanzitten die zorgt dat ze niet in elkaar komen en ja het werkt echt. Voor 2 lichte hondjes, Revy is zo'n 7kg en Smokey zo'n 8kg zijn ze wat zwaar. Maar voor honden vanaf grofweg 12kg en meer zijn ze ideaal. En het is dan bungee dus geen/verminderde schrokken meer.
Ik vind dat draaiding waar beide honden aan vastzitten en dat verstrengeling voorkomt zo iel ogen. Het lijkt me dat als 60 kilo tegelijkertijd een duik naar voren neemt, dat dat pinnetje er zo uitvliegt?
#3199033
Anne in Duitsland schreef:Ik vind dat draaiding waar beide honden aan vastzitten en dat verstrengeling voorkomt zo iel ogen. Het lijkt me dat als 60 kilo tegelijkertijd een duik naar voren neemt, dat dat pinnetje er zo uitvliegt?
Dat is niet zo iel hoor. Ik zal eens kijken of ik er een degelijke foto van kan maken en die je mailen.
#3199076
cj schreef:Even geheel offtopic, Anne.....krijgen we nog wat foto's van Lupi?
Saskia
:biggrin2:

Heb geprobeerd er een paar te maken, maar het monster wil niet stilzitten voor de camera! >:( :D

Zal zo even kijken of er een paar gelukt zijn en die in het Wat heb je enzovoort-topic zetten!
#3199077
Anne in Duitsland schreef:Neem jij hem maar, Lida! Ik vind het principe interessant, met vier grote honden, maar wil me nog een beetje meer inlezen in hoe het precies zit.
Ik zou ook liever een lijn hebben waar 8 honden aan kunnen, zonder dat ze in de knoop komen, maar deze riem lijkt me toch ook wel handig. Mijn honden lopen nagenoeg nooit aan de lijn en als ze dus een keertje vast moeten (naar DA oid) dan is het een zooitje en struikel ik over de honden of de lijnen.
Als ik hem heb kan je hem hier een keer bekijken en uitproberen.
#3199080
Lida. S schreef:Ik zou ook liever een lijn hebben waar 8 honden aan kunnen, zonder dat ze in de knoop komen, maar deze riem lijkt me toch ook wel handig. Mijn honden lopen nagenoeg nooit aan de lijn en als ze dus een keertje vast moeten (naar DA oid) dan is het een zooitje en struikel ik over de honden of de lijnen.
Als ik hem heb kan je hem hier een keer bekijken en uitproberen.
Is goed! Mij lijkt het ook vooral handig wanneer we met de camper onderweg zijn en sowieso de lange lijnen niet kunnen gebruiken. En als we de boot op gaan. Dat is altijd zo'n gedoe met drie vier losse lijnen. 2 x 2 is dan handiger.
#3199090
Lida. S schreef:Cindy, in maart kom ik weer naar DenHaag (ik ben net dit weekend weer geweest) dan kom ik hem ophalen ( als ik je adres krijg)
Ik PB je even. Nu zijn wij niet alle weekenden in maart thuis maar genoeg BP leden die in de buurt wonen dus dat komt dan vast wel goed.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door