Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Kaio
#3200636
Angelique schreef:Oh ja...welkom in de Canonfamilie :cool:
:cool:
Maar ja mijn speigelreflex is ook al een canon, mijn vorige powershot sx10 (die tegenviel omdat ik speigelreflexkwaliteit wilde) ook al canon, en mijn eerste klik en mick met wel 4 megapixels, ja dat was ook een canon. En iedere keer dat ik iets nieuws ben kijk ik ook naar sony, nikon, panasonic, maar waar kom ik altijd mee thuis? Precies ::)
Oja ik heb ook een canon printer ! :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3200638
Kaio schreef::cool:
Maar ja mijn speigelreflex is ook al een canon, mijn vorige powershot sx10 (die tegenviel omdat ik speigelreflexkwaliteit wilde) ook al canon, en mijn eerste klik en mick met wel 4 megapixels, ja dat was ook een canon. En iedere keer dat ik iets nieuws ben kijk ik ook naar sony, nikon, panasonic, maar waar kom ik altijd mee thuis? Precies ::)
Oja ik heb ook een canon printer ! :biggrin2:


Je bent gewoon genetisch belast :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3200867
D
Borke schreef:Oh wat een leuke camera, ik ben heel benieuwd hoe die bevalt, wil je dat hier ook nog even laten weten?
Zo de eerste mik en clicks
En helemaal via wifi via telefoon ;)





Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Gebruikersavatar
Door Dian
#3200879
ziet er niet verkeerd uit voor een compactcamera...... Ik heb zelf ook een powershot, maar dat ding heb ik in 2007 al gekocht, mooie camera voor compact, al wil ik ook graag spiegelreflexkwaliteit in compact formaat :biggrin2: Ik kan bijvoorbeeld geen actiefoto's maken, daarvoor is ie te traag..........
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door