Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door -Saskia-
#3197442
Lida. S schreef:Ik weet heel goed hoe het voelt. Whisky is 14 en Black is 13. Voor hun leeftijd zijn ze nog behoorlijk actief, maar dat vond ik van Plukkie en White ook. Nu ik Jip, Joep en Janneke heb (alle drie ca 5 jaar) word ik echt met mijn neus op de feiten gedrukt. Whisky en Black zijn oud.
Herkenbaar. Met stuiter-Pippa redelijk vaak in de buurt, is het heel helder dat Wodka (mooi 14-jarig setje, samen met Whisky :cool: ) een hoogbejaarde dame is. Dat weet je wel, maar soms is het heel duidelijk. Geeft niet, hoort erbij en ik ben stik-trots dat ze het zo goed doet nog, maar alles is wel relatief. Iedere dag.
Carpe Diem. (en dat roep ik al jááááren, hahaha) ;D
Gebruikersavatar
Door me and my boys
#3197452
herkenbaar...het overvalt je ineens.... maar ik vind de ouwetjes zo speciaal....zo wijs
lekker genieten van elkaar...en ook gewoon foto s van hem houden ook al lijken die oud....
Gebruikersavatar
Door Pauline
#3197461
me and my boys schreef:herkenbaar...het overvalt je ineens.... maar ik vind de ouwetjes zo speciaal....zo wijs
lekker genieten van elkaar...en ook gewoon foto s van hem houden ook al lijken die oud....
Dat doe ik ook wel hoor!!! Deze b.v.:

Wijze ouwe ziel...

Afbeelding
Door Siberienne
#3197468
Pauline schreef:Dat doe ik ook wel hoor!!! Deze b.v.:

Wijze ouwe ziel...

Afbeelding

Ohw..... smelt ... wat een lief mooi snoetje :-*

Er is ook zo'n mooi fotoboek van Jantien van Dam, titel "Old and Wise" Deze zou er zo in kunnen... Is trouwens ook een youtube filmpje van
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door