Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Lida. S
#3197337
pike schreef::-X ik vind 4 tot 4,5% toch echt niet bijna niks voor mijn kleinste van 10 kg. Als je daar een kleine roedel van hebt rondhuppelen.....
Maar Lida weet gelukkig goede adresjes :)
Bij elkaar wegen de kleintjes 37,1 kg. Ze eten bij elkaar 975 gram. Rekenen is niet mijn sterkste kant, maar volgens mij is dat ca 2,5%. Niet veel, maar twee zijn oud en bewegen niet veel meer, en twee zijn te dik (8,9 kg mag van mij terug naar 6,5 -7 kg, en 7,5 mag van mij terug naar 6 kg). Die vier krijgen dus maar een beetje. Ik tel de tussendoortjes nu niet mee, daar krijgen ze wel aardig veel van, ze moeten toch ook nog veel leren.
Gebruikersavatar
Door Neally
#3197447
Lida. S schreef:zodra het tijdens een weekend mooi weer is, komt "thessa en shanti' professionele foto's maken. Zij zal me ook leren hoe ik de foto's op t forum krijg. (tinypic werkt bij mij niet). Daarna zullen jullie overstelpt worden met foto's.
'
'Wij' kijken er naar uit. ;-)
Gebruikersavatar
Door Dian
#3197463
Joepie voor Joep :-* :-* Was onwijs gelukkig dat hij op jouw pad is gekomen........ Pauline heeft het altijd over de 2 J's, ga jij er lekker overheen met 3 J's :biggrin2: :biggrin2: Jip, Janneke en Joep zijn alle 3 met hun kontje in de boter gevallen!! Geniet maar heel veel van ze :-* :-* :-*
Gebruikersavatar
Door winni
#3197598
Inderdaad, Lida weet de goede vlees adresjes wel te vinden ;) 1 kg vlees per 4 hondjes is niet veel toch....En volgens mij gaat haar vriesruimte niet snel genoeg leeg...
Gebruikersavatar
Door pike
#3197979
Lida. S schreef:Bij elkaar wegen de kleintjes 37,1 kg. Ze eten bij elkaar 975 gram. Rekenen is niet mijn sterkste kant, maar volgens mij is dat ca 2,5%. Niet veel, maar twee zijn oud en bewegen niet veel meer, en twee zijn te dik (8,9 kg mag van mij terug naar 6,5 -7 kg, en 7,5 mag van mij terug naar 6 kg). Die vier krijgen dus maar een beetje. Ik tel de tussendoortjes nu niet mee, daar krijgen ze wel aardig veel van, ze moeten toch ook nog veel leren.
Nog geen kilo :o om jaloers op te worden :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door