Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Angelique
#3196445
constance.blokzijl schreef:Sorry hoor moet even;
*klaagmodus aan*

Brutus gaat dus niet goed, de arme vent lijkt steeds benauwder te worden, hoest meer bloed en is meer en meer onrustig. Hij zit en ligt steeds vaker met zijn hoofd omhoog om zo makkelijker te ademen. De rondjes worden kleiner en duren langer en als we terug komen is hij een poos nog meer buiten adem...
Ik vind dit zo moeilijk, ik snap dat het geen longontsteking meer is, maar ik wil er nog niet aan... Mijn allereerste eigen puppy.... En hij is verder nog gewoon vrolijk, is blij om met me weg te gaan, eet nog lekker van zijn kvv... Moeilijk, moeilijk....

*klaagmodus uit*

Ach joh, wat een ellende, dit klinkt echt heel naar :'( Maar dat is toch geen klagen zeg, kom op. Dit is zo hard om mee te maken. schrijf gerust je zorgen van je af. Sterkte :-*
#3196477
Angelique schreef:

Ach joh, wat een ellende, dit klinkt echt heel naar :'( Maar dat is toch geen klagen zeg, kom op. Dit is zo hard om mee te maken. schrijf gerust je zorgen van je af. Sterkte :-*
+1 verschrikkelijk om je maatje zo te zien Afbeelding
#3196481
Angelique schreef:Ach joh, wat een ellende, dit klinkt echt heel naar :'( Maar dat is toch geen klagen zeg, kom op. Dit is zo hard om mee te maken. schrijf gerust je zorgen van je af. Sterkte :-*
+2. Ik zou helemaal in de touwen hangen als mijn hond er zo aan toe zou zijn, dus nee, dit zie ik ook niet als klagen. Wel als zorgen delen en je hart luchten. En dat mag altijd hier. :-*
Door smulpaap
#3196484
constance.blokzijl schreef:Sorry hoor moet even;
*klaagmodus aan*

Brutus gaat dus niet goed, de arme vent lijkt steeds benauwder te worden, hoest meer bloed en is meer en meer onrustig. Hij zit en ligt steeds vaker met zijn hoofd omhoog om zo makkelijker te ademen. De rondjes worden kleiner en duren langer en als we terug komen is hij een poos nog meer buiten adem...
Ik vind dit zo moeilijk, ik snap dat het geen longontsteking meer is, maar ik wil er nog niet aan... Mijn allereerste eigen puppy.... En hij is verder nog gewoon vrolijk, is blij om met me weg te gaan, eet nog lekker van zijn kvv... Moeilijk, moeilijk....

*klaagmodus uit*
Dit is geen klagen hoor . :-* Dit zijn toch de zorgen die je om je lieverd heb , en dat is zo begrijpelijk .
Door Mowgli
#3196490
Angelique schreef: Ach joh, wat een ellende, dit klinkt echt heel naar :'( Maar dat is toch geen klagen zeg, kom op. Dit is zo hard om mee te maken. schrijf gerust je zorgen van je af. Sterkte :-*
+3
Je hart luchten is zo belangrijk. Heel veel sterkte :-* :bigarmhug:
#3196555
Angelique schreef:Ach joh, wat een ellende, dit klinkt echt heel naar :'( Maar dat is toch geen klagen zeg, kom op. Dit is zo hard om mee te maken. schrijf gerust je zorgen van je af. Sterkte :-*
+4 Heel veel sterkte met je lieverd :-*
Gebruikersavatar
Door -Saskia-
#3196573
constance.blokzijl schreef:Sorry hoor moet even;
*klaagmodus aan*

Brutus gaat dus niet goed, de arme vent lijkt steeds benauwder te worden, hoest meer bloed en is meer en meer onrustig. Hij zit en ligt steeds vaker met zijn hoofd omhoog om zo makkelijker te ademen. De rondjes worden kleiner en duren langer en als we terug komen is hij een poos nog meer buiten adem...
Ik vind dit zo moeilijk, ik snap dat het geen longontsteking meer is, maar ik wil er nog niet aan... Mijn allereerste eigen puppy.... En hij is verder nog gewoon vrolijk, is blij om met me weg te gaan, eet nog lekker van zijn kvv... Moeilijk, moeilijk....

*klaagmodus uit*
:( :-*
#3196588
smulpaap schreef:Hoe gaat het met Brutus vandaag ?
Hij is vanmorgen in elk geval beter dan gister, maar nu hebben we hem vannacht ook mee naar bed genomen. Heb het idee dat hij op het moment graag dicht bij ons is.
Maar hij wil bijvoorbeeld niet meer het park in: als je bij ons het straatje uitloopt, oversteekt en dan kun je tussen de flats door zo het park in. Dat is hem blijkbaar te ver. En dat terwijl hij altijd het park in wil. Hij wil nog wel oversteken, maar wil dan alleen nog langs de groenstrook voor de flat. Daar doet hij zijn behoefte en wil dan echt weer naar huis.

Hij eet zijn kvv ook nog, maar ook dat gaat wat langzamer, en zijn kefir drank waar hij dol op is heeft hij wel laten staan.

Het komt er dus eigenlijk op neer dat we elke dag wat inleveren....
#3196630
constance.blokzijl schreef:Hij is vanmorgen in elk geval beter dan gister, maar nu hebben we hem vannacht ook mee naar bed genomen. Heb het idee dat hij op het moment graag dicht bij ons is.
Maar hij wil bijvoorbeeld niet meer het park in: als je bij ons het straatje uitloopt, oversteekt en dan kun je tussen de flats door zo het park in. Dat is hem blijkbaar te ver. En dat terwijl hij altijd het park in wil. Hij wil nog wel oversteken, maar wil dan alleen nog langs de groenstrook voor de flat. Daar doet hij zijn behoefte en wil dan echt weer naar huis.

Hij eet zijn kvv ook nog, maar ook dat gaat wat langzamer, en zijn kefir drank waar hij dol op is heeft hij wel laten staan.

Het komt er dus eigenlijk op neer dat we elke dag wat inleveren....
:( :'( Moeilijk hoor... Wanneer moet je weer naar de da?
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door