Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door koekje
#3356347
Maar gadogado kan heel goed zonder tofu. Je kan dat vervangen door naturel stukjes quorn. Of gewoon weglaten en alleen groente en gekookte eieren en cassavekroepoek bij je gadogadosaus serveren.
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3356352
koekje schreef:Maar gadogado kan heel goed zonder tofu. Je kan dat vervangen door naturel stukjes quorn. Of gewoon weglaten en alleen groente en gekookte eieren en cassavekroepoek bij je gadogadosaus serveren.
Fou jong hai kan ook heel makkelijk vega.
Door Lizzy
#3356356
Goedemorgen drinkontbijt, chips, kaasjes/toastjes, vega sushi (en voor Leo vis), KVV quiche, stroopwafels, Zeeuwse bolus, blueberrie muffins, broodjes met vieze Spaanse vegetarische slager worst. En dat sinds vanmorgen, afgewisseld. En van alles zijn er wat hapjes afgegeten en ligt de rest er nog. Kortom: comfort food. Best eens lekker, zo'n dagje.
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3356361
Lizzy schreef:Goedemorgen drinkontbijt, chips, kaasjes/toastjes, vega sushi (en voor Leo vis), KVV quiche, stroopwafels, Zeeuwse bolus, blueberrie muffins, broodjes met vieze Spaanse vegetarische slager worst. En dat sinds vanmorgen, afgewisseld. En van alles zijn er wat hapjes afgegeten en ligt de rest er nog. Kortom: comfort food. Best eens lekker, zo'n dagje.
Ik mis nog chocola. En ijs. :-*
:bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug:

Ik eet niks meer tot dinsdag. Heb blouses met logo gekregen voor de beurs deze week, hebben ze *piiiiieeeeep* een heel ander model besteld dan die ik gepast heb! Deze zit eigenlijk gewoon te strak, terwijl het model dat ik gepast heb net te ruim was zodat ik hem nog kon wassen...

Kan beter naar het klaagtopic verhuizen denk ik :-X
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3356471
Hmm ik had me tegoed gedaan aan Ben & Jerry choco ijs. Oja en chips en dan toch f*k it, maar een glas wijn erbij.

Lizzy schreef:Goedemorgen drinkontbijt, chips, kaasjes/toastjes, vega sushi (en voor Leo vis), KVV quiche, stroopwafels, Zeeuwse bolus, blueberrie muffins, broodjes met vieze Spaanse vegetarische slager worst. En dat sinds vanmorgen, afgewisseld. En van alles zijn er wat hapjes afgegeten en ligt de rest er nog. Kortom: comfort food. Best eens lekker, zo'n dagje.
Ja zoiets , comfort food. Nou ja moet gewoon kunnen zo'n dagje. Zal wel niet voor niets comfort food heten dan
Door - pien -
#3356491
Gisteren pasta puttanesca met geroosterde romanesco. Heb ik 's wat anders geprobeerd, vindt meneer 'm gekookt lekkerder. En ik vind 'm dan uitgesproken goor :P
Vanavond iets makkelijks. Witlofsla. Er ligt fruit wat op moet.
Door fransbulletje
#3356499
De slowcooker staat aan met sucadelappen, uien en rode kool :D
Straks nog even wat aardappel/zoete aardappel, appel en abrikozen erbij :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door CindyMayella
#3356506
Heb een vegetarisch gerecht gevonden: rijst met vegetarische chili (witte bonen in tomatensaus, iets dat mn meisjes errug lekker vinden :D )..... dus gaan we proberen.... wordt vervolgd ;) ....
Door Anneloog
#3356834
Al tijden geintresseerd in de Marokkaanse keuken en dus al aantal tajine gerechten gemaakt. Vandaag zouden oom en tante langs komen dus hup tajines weer uit de kast en gezien we nu 1 grote en 1 kleine tajine hebben eens 2 tegelijk maken. De grote voor de beproefde heerlijke lamsbout tajine met groenten en in de kleine voor het eerst een vistajine gerecht gemaakt. Een met sardienes en gamba's aardappel tomaat etc. En het was heerlijk we aten het met vers afgebakken turks brood. Super geslaagd Tante kon door ongelukje met de vouwfiets gisteren helaas niet komen dus oom bakjes mee gegeven zodat ze er later vanavond ook nog ff van kan genieten. :D Dat koken en gewoon doen experimenteren en vertrouwen in mijn smaak en kennis en kunde begint steeds meer zijn vruchten af te werpen. Echt heerlijke hobby dat kokkerelen.
Door Esther Q
#3356946
Ik heb hier erg lekkere vega worstjes ontdekt. Die ga ik vandaag eten op een pannenkoekje met wat groente en zelfgemaakte knoflookmayonaise, of een beetje geitenkaas, daar ben ik nog niet uit. Maar ik eet sinds een paar maanden beduidend minder zuivel en voel me daar erg goed bij, dus zal het wel de mayo worden.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door