Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door koekje
#3358849
AGV: gebakken prefab krieltjes, maiskolven, broccoli, gehaktballetjes, de rest van de meloen die naar courgette smaakte. De kinders hadden een toetje: Vera at een deel van mijn chocomoes, Lennard en Fabian een danoontje.
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3358850
eelke schreef:Dat klinkt niet best?
Soms heb je het nodig. Rotnieuws gehad op het werk. Heb korte tijd een hele lastige beslissing moeten nemen op basis van informatie die ons verstrekt was en nu veranderen ze de dingen die voor mij de belangrijkste factor in die beslissing was. Voor mij ten negatieve. Dus ik baal nu van de keuze die ik gemaakt heb, maar zit er wel aan vast. Komt op langere termijn wel weer goed, maar nu baal ik enorm.
Gebruikersavatar
Door koekje
#3358878
Vindaloo met dode koe. Erbij basmatirijst (geen idee of die naturel wit blijft, of dat ik er gele van maak of kokosrijst) en sperziebonen en raita. Als toetje zijn er nog danoontjes en het eea aan fruit. Voor de kinders bak ik er ook nog wel een worstje bij, want 2 van de 3 gaan de curry zeker niet eten.
Gebruikersavatar
Door CindyMayella
#3358889
pearlsofpassion schreef:Er wordt vanavond voor mij gekookt. De oudste 2 kindjes zijn uit logeren en m'n ventje wil me verwennen.

Parelhoenfilet met pompoenpuree en rösti's. :)
Genieten!!!! :-*
Door fransbulletje
#3358893
Mijn eerste pan zelfgemaakte erwtensoep!
Na 7 uurtjes pruttelen... heerlijk!
IMG_20181101_160713.jpg
IMG_20181101_160713.jpg (2.16 MiB) 2169 keer bekeken
Door Lizzy
#3358897
Siberienne schreef:Uuuhm bij wie mag ik komen eten? Klonkt allemaal even lekker ...

Ik denk vegaburger, slaai en frietjes. Kook alleen voor mezelf. Wordt simpel
Je bent welkom hoor, maar een vega burger met frietjes :dribble:
Door Siberienne
#3358906
Lizzy schreef:Je bent welkom hoor, maar een vega burger met frietjes :dribble:

Meneer is 10 dagen op cursus en ik vind alleen eten niks... ;) ;)

Maar goed, morgen soep en pannenkoeken bij mijn moeder en die neem ik mee naar huis (mijn moeder dus) zodat we het weekend gezellig samen eten ;) en shoppen en ... :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door