Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Lizzy
#3322481
koekje schreef:Ik zou in dat geval bloemkool eten, meerdere keren achter elkaar. Dan kan je er weer even tegen en kan je er even vandaan blijven als je weer wel proeft en ruikt.
;D ;D ;D ;D ;D

Wat een geniaal idee ;D ;D ;D ;D

Vanavond echter spruitjes :biggrin2:
Door - pien -
#3322693
Gisteravond: palmkool met kikkererwten, pasta, geraspte Italiaanse kaas en citroenrasp en -sap. Klinkt misschien gek, maar het was héerlijk! Meneer pien houdt niet zo van palm- en boerenkool maar met deze ingrediënten smaakt het eigenlijk helemaal niet naar die kool ;D
Vanavond witlofsla met een aardappeltje.
Door Lizzy
#3322716
Pike! Leo kookt vanavond weer. Risotto. Ander recept. Heerlijk. Vanmiddag moest ik met mijn mams naar het ziekenhuis voor controle dus ik dan weet ik dat ik laat thuis ben. Dus ik had gezegd "koop maar een pizza". Maar nee dus!
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3322729
Marsepein
Pepernoten pepernoten pepernoten pepernoten!
Speculaas
Pepernoten pepernoten pepernoten pepernoten!!
Suikergoed
Pepernoten pepernoten pepernoten pepernoten!!!
Taai taai taai taai taai taai

Ik hou van pakjesavond :D :D :D
#3322741
Kim_S schreef:Marsepein
Pepernoten pepernoten pepernoten pepernoten!
Speculaas
Pepernoten pepernoten pepernoten pepernoten!!
Suikergoed
Pepernoten pepernoten pepernoten pepernoten!!!
Taai taai taai taai taai taai

Ik hou van pakjesavond :D :D :D
En vergeet de Warne chocolademelk met slagroom niet :D ;D
Gebruikersavatar
Door pike
#3322743
Lizzy schreef:Pike! Leo kookt vanavond weer. Risotto. Ander recept. Heerlijk. Vanmiddag moest ik met mijn mams naar het ziekenhuis voor controle dus ik dan weet ik dat ik laat thuis ben. Dus ik had gezegd "koop maar een pizza". Maar nee dus!

;D ;D
wat ben jij toch een bofkont.

Ik heb flensjes staan bakken vanavond. Met wisselend succes ::)
Door eelke
#3323014
koekje schreef:Gisteren chicken tonight zonder pot en zonder chicken (het was kalkoen) en met zelfgekleurde gele rijst.
Vanavond heb ik zin in een pizza.
Ik heb net een vegetariana besteld bij alibaba! :D
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door