Re: wat eten we vandaag... deel 41
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
- Barfplaats
- Gesponsord bericht
-
shoarmawraps
- pien - schreef:Vanwege gekochte witlof + witlof in de groentetas beginnen we aan een marathon van witlofsla
Ruilen voor spruiten?

-
Hertenragout, zoete aardappel frites (van Aviko, uit de Airfryer, waren lekker & krokant) en salade van witlof, dadel, peer, emmentaler en walnoten en geroosterde amandelschaafsel en pompoenpitten, dressing van walnoten olie en witte balsamico en een snufje Kardamom. Dat laatste overheerste nogal 

Lizzy schreef:Ik had worteltjes met aardappel en een vega vis op het menu. Maar het wordt een pizza uit de diepvries. Geen zin om te koken.
Hè Lizzy...voel je je nog steeds niet goed? Of gewoon geen zin?
Wij eten gebraden kippetje. Qua groente weet ik het nog niet.
- devillovesangel
Bij mij viel dit boekhttps://www.veganricha.com/vegan-richas-indian-kitchen-cookbook
gisteren op de mat, dus daar ga ik wat uit koken...en de rest van de week waarschijnlijk ook
Vandaag iets met kidneybonen, kool en rijst.
gisteren op de mat, dus daar ga ik wat uit koken...en de rest van de week waarschijnlijk ook

Vandaag iets met kidneybonen, kool en rijst.
Aardappeltjes, worteltjes met peterselie (had ik nog over van de aardappelgoulash)/roomboter en een vega visburgertje. Met wat gebakken cherrytomaatjes voor de soort-van-jus-over-de-aardappeltjes.
- Charlie Angel
- Moderator
Zelfgemaakte nasi met een gebakken eitje en wat pindasaus.
- frodo quin
Pitta
En hij is lekker. Ikhad nog nooit de kebab van de seitanst geprobeerd en die valt dus goed in de smaak.

Ik heb teveel m&ms gegeten
Vera wilde perse zo'n zak, maar vindt ze zelf dus helemaal niet te knagen. Ze wilde wel een croissant.
Lennard en Fabian hadden tiet. Lennard als toetje een zetpil tegen de tandenpijn.
Ot en Sien kipfiletblokjes.

Vera wilde perse zo'n zak, maar vindt ze zelf dus helemaal niet te knagen. Ze wilde wel een croissant.
Lennard en Fabian hadden tiet. Lennard als toetje een zetpil tegen de tandenpijn.
Ot en Sien kipfiletblokjes.
M&M's zijn lekker. Ben je er misselijk van?
Vanavond zuurkool. Leo vindt dat verschrikkelijk maar ik heb pas bami gemaakt (vindt hij lekker en vind ik goor) en genoeg bloemkool gegeten dit jaar, dacht ik zo
. Ovenschoteltje van gemaakt met gebakken uien, knoflook, Thaise groene curry kruiden van Jonnie, vega gehakt, appel, paprika en rozijntjes. En dan zuurkool/aardappelstampje. Kaas erover en in de oven.
Vanavond zuurkool. Leo vindt dat verschrikkelijk maar ik heb pas bami gemaakt (vindt hij lekker en vind ik goor) en genoeg bloemkool gegeten dit jaar, dacht ik zo

Lizzy schreef:M&M's zijn lekker. Ben je er misselijk van?
Vanavond zuurkool. Leo vindt dat verschrikkelijk maar ik heb pas bami gemaakt (vindt hij lekker en vind ik goor) en genoeg bloemkool gegeten dit jaar, dacht ik zo. Ovenschoteltje van gemaakt met gebakken uien, knoflook, Thaise groene curry kruiden van Jonnie, vega gehakt, appel, paprika en rozijntjes. En dan zuurkool/aardappelstampje. Kaas erover en in de oven.
Leo heeft smaak

Hier krijgt meneer voor de 2de dag zuurkool

Ik eet morgen ook voor de 2de keer zuurkool want dan is Leo niet thuis met eten
Vind jij snert uit de vriezer nou lekker? Ik heb nou al een paar keer gedacht "bleh". De worteltjes worden ook zo zompig...?!

Vind jij snert uit de vriezer nou lekker? Ik heb nou al een paar keer gedacht "bleh". De worteltjes worden ook zo zompig...?!
Lizzy schreef:Ik eet morgen ook voor de 2de keer zuurkool want dan is Leo niet thuis met eten![]()
![]()
![]()
Mijn snert is altijd lekker.

Angelique schreef:Mijn snert is altijd lekker.
Tuurlijk

Gister hachee met gewokte groene kool.
Vanavond restje pompoen-zuurkoolschotel met hachee.
Vanavond restje pompoen-zuurkoolschotel met hachee.
- Barfplaats
- Gesponsord bericht