Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door - pien -
#3358695
eelke schreef:Alles mislukt. Bbq eten mislukt, niet te eten. Van de deceptie daarvan vergeten dat ik stoof had opgezet, voor morgen. Aangebrand. Kan ook weg. Zucht. Stomme dag.

En het bier wat inmiddels vergist is is mogelijk ook aan het mislukken.

Zucht.
Aaaarggghhh, wat jammer allemaal!
Wat heb je ook al weer voor barbecue? Een keramische?
Door eelke
#3358717
- pien - schreef:Aaaarggghhh, wat jammer allemaal!
Wat heb je ook al weer voor barbecue? Een keramische?
Ook, maar daar is nog nooit wat van mislukt.

We hebben nu inmiddels ook een zelf inelkaar gelaste smoker. Zo een met een houtvuurkamer rechts, dan een kamer waar je je eten op een rooster legt en dan een schoorsteen links. Maar dat werkt dus allemaal nog niet zo.
Door - pien -
#3358733
eelke schreef:Ook, maar daar is nog nooit wat van mislukt.

We hebben nu inmiddels ook een zelf inelkaar gelaste smoker. Zo een met een houtvuurkamer rechts, dan een kamer waar je je eten op een rooster legt en dan een schoorsteen links. Maar dat werkt dus allemaal nog niet zo.
O ja, een Oklahoma-smoker! Kun je een keer ergens een workshop volgen voor dat ding?
Gebruikersavatar
Door pike
#3358746
Voor vanavond moet ik nog beginnen, maar het wordt een salade van kippenlevertjes, gegrilde courgette, rucola en allerlei verschillende paddenstoelen.
Door eelke
#3358751
- pien - schreef:O ja, een Oklahoma-smoker! Kun je een keer ergens een workshop volgen voor dat ding?
Theoretisch kan dat, maar daar ben ik natuurlijk te trots voor :P Misschien moet ik er gewoon wat over lezen eerst ::)
Door fransbulletje
#3358813
In de slowcooker vandaag een lekker stoofpotje!
Sucadelapjes met grootmoeders stoofkruiden op een bedje van gesneden uien. Paar uurtjes later rode kool, abrikozen en stukjes pompoen toegevoegd en nog iets later een paar zoete aardappelen.
Heerlijk!
IMG_20181031_140219.jpg
IMG_20181031_140219.jpg (2.52 MiB) 1767 keer bekeken
Gebruikersavatar
Door -Annemarie-
#3358818
fransbulletje schreef:In de slowcooker vandaag een lekker stoofpotje!
Sucadelapjes met grootmoeders stoofkruiden op een bedje van gesneden uien. Paar uurtjes later rode kool, abrikozen en stukjes pompoen toegevoegd en nog iets later een paar zoete aardappelen.
Heerlijk!
IMG_20181031_140219.jpg
Ziet er goed uit! :)



Hier vanavond een verspakket van de Lidl, de couscous. Burgertje (50 vlees/50 tofu) uit de vriezer bij. Als de bbq aanstaat bakken we altijd wat extra burgers voor in de vriezer. Ruikt het vlees ook nog lekker doorrookt. :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door