Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door fransbulletje
#3350911
Bbq worstjes uit de grillpan met stokbroodje en salade van bloemkool, komkommer, bosui met dressing van yoghurt, kwark, slasaus, kerrie
Door Lizzy
#3350992
Anne in Zweden schreef:Wat was de bedoeling? Je eigen barefootschoenen bakken? ;D
:2funny: :2funny:

Hier een pizza met salade zo uit het schap van de Ap (geen zin om te koken, vanmiddag visite gehad).
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3350997
Ik ben zelf pastasaus aan het maken. Voor het eerst van mijn leven. Met deels ingredienten uit eigen tuin (de kleine tomaatjes, courgette en twee lenteuitjes).
IMG_3985.JPG
IMG_3985.JPG (2.5 MiB) 1993 keer bekeken
Als het lukt eten we pasta. Als het mislukt zal het waarschijnlijk een boterham worden. Over een goed half uur weten we het :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3351021
Lizzy schreef:Ik denk dat dat wel goed gaat komen Kaela, ziet er goed uit!
Ik vond het heel erg lekker, meneer iets minder. Ik was vergeten zip-zakjes te kopen, om aparte porties voor mij (heel glad gestaafmixert) en voor hem (met stukjes) in te vriezen. Dus toen heb ik alles glad gemaakt en dat is natuurlijk wel een beetje typisch ;D . Heb nu nog voor 2 keer in de vriezer en als de volgende groep tomaten rijp is, zorg ik dat ik zip-zakjes heb en ik voor hem ook lekkere saus maak.

De smaak was is ieder geval wel naar beider tevredenheid en ik vond het toch wel erg leuk dat we verse groente ipv spul uit een potje hebben gegeten!
Door Lizzy
#3351025
Kaela schreef:Ik vond het heel erg lekker, meneer iets minder. Ik was vergeten zip-zakjes te kopen, om aparte porties voor mij (heel glad gestaafmixert) en voor hem (met stukjes) in te vriezen. Dus toen heb ik alles glad gemaakt en dat is natuurlijk wel een beetje typisch ;D . Heb nu nog voor 2 keer in de vriezer en als de volgende groep tomaten rijp is, zorg ik dat ik zip-zakjes heb en ik voor hem ook lekkere saus maak.

De smaak was is ieder geval wel naar beider tevredenheid en ik vond het toch wel erg leuk dat we verse groente ipv spul uit een potje hebben gegeten!
Ja, ik wou net zeggen, de smaak moet van beide fantastisch zijn geweest! Heerlijk, zelfgemaakt!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door