Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3336927
koekje schreef:Vieze pizza
Smakelijk! :biggrin2:

Hier bij ons ook zoiets. De kindjes zijn al de hele week ziek en eten bijna niets en anders vooral beschuit en dan hebben wij ook niet de puf enkel voor onszelf veel te koken.
Gebruikersavatar
Door CindyMayella
#3336929
Stamppot broccoli en fricandeau rollade van de Dirk... anders was het gewone aardappels en broccoli.... maar de rollade was :ras: .... zo onwijs zout en veel peper... we zijn heel wat gewend, maar alle 4 lieten de rollade staan.... :-\ :confused1: :crying: ....
Gebruikersavatar
Door koekje
#3337119
Stoof. Met aardappelpuree. Of frieten als meneer die gaat halen. Erbij slaai. Voor het kind wat geen stoof lust (is bruin mama, bah!) zijn er wat chipolataworstjes en voor alle3 broccoli.
Als toetje fruit, fruitmoes of Anna&Elsa-yoghurt.
#3337140
Naar de kermis geweest.
Dus smoutebollen, friet en kroepoek en chocoladepaasei als dessert... :-X
Ach ja, voor een keer in het jaar...

En vanmiddag was het tortillini gevuld met ricotta en spinazie in dikke tomatensaus met courgette, aubergine en champignons. Dus goed, toch geen volledig groentenvrije dag...
#3337157
Wij hadden een late paasbrunch met de familie, dus dat was ook one avond eten. Ik had vegan wraps, bananenbrood van Isa en kue mangkok bij. Verder had mijn schoonmoeder speciaal voor mij een vegan quiche en pompoensoep gemaakt. De rest van het buffet zag er ook goed uit :D
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door