Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door koekje
#3337263
Zit trouwens best nog wat groenten in, rauwkost niet meegerekend. Ui, knoflook, tomaten (ook zongedroogd en -puree), courgette, rode en oranje paprika, halve grote bak champignons, mais.
Door Lizzy
#3337267
koekje schreef:Zit trouwens best nog wat groenten in, rauwkost niet meegerekend. Ui, knoflook, tomaten (ook zongedroogd en -puree), courgette, rode en oranje paprika, halve grote bak champignons, mais.
Klinkt anders behoorlijk gezond :biggrin2:
Door Lizzy
#3338267
Gisteren pasta gemaakt volgens het recept van iemand die lang geleden zeer actief was op Barfplaats (Geertje). Ik kon het nooit maken want Leo zei geen schimmelkaas te lusten. Aangezien hij dat tegenwoordig wel eet, durfde ik het te maken. Man man, lekker :dribble: . Dus pasta met paddenstoelen, walnoten, Gorgonzola, room. Serveren met Parmezaanse kaas. Mmmmmm!
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3338453
Ik had vandaag als bijgerecht maar knolselder "risotto" gemaakt. Gewoon van wat dingetjes die verder in de koeling nog over waren
Vond het volgens mij nog het lekkerst ook van het avondeten ;D , terwijl de rest ook lekker was :biggrin2:
Voor herhaling vatbaar dus :D
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door