Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Lizzy
#3320318
koekje schreef:Eergisteren reepjes dode koe in zwartebonensaus met het eea aan groente erbij (home made!) en rijst. Gisteren had ik het restje.
Vandaag vieze pizza.
Pizza uit de vriezert? Van Dokter OETKER?
Door Tanna
#3320341
-Annemarie- schreef:Ik denk aan een balansdag. :biggrin2:
Deze week al 2x uit eten geweest, was wel heel lekker en gezellig! Maar je eet dan toch altijd anders en meer dan je normaal doet. De vakantiekilo's waren er ook nog niet af en we zitten al weer bijna in de feestdagen. :o
Heb tot nu toe al het Sinterklaas snoep kunnen weerstaan. Ik wacht gewoon op de kerstkransjes, dat zal vast niet lang duren. :biggrin2:
Ik zorg dat er kerstkransjes zijn!
Gebruikersavatar
Door pike
#3320423
Lizzy schreef:Voor het eerst in weken weer eens zin om te koken. Ik heb een spinazie quiche gemaakt (staat in de oven) en daar maak ik gebakken aardappeltjes en salade bij. Mmmm. Zin in. Nou ja... Eerst maar even afwachten hoe m'n quiche wordt, ik ben het recept kwijt dus heb zelf wat verzonnen. Oh oh! :biggrin2:
wat heb je dan in die weken dat je geen zin had om te koken gegeten :???: Of heb je tegen je zin in zitten koken dat kan natuurlijk ook.
Vanavond paprikagoulasj met rijst. De goulasj is voldoende om morgen ook van te eten, dus morgen lekker snel klaar.
Door Lizzy
#3320502
pike schreef:wat heb je dan in die weken dat je geen zin had om te koken gegeten :???: Of heb je tegen je zin in zitten koken dat kan natuurlijk ook.
Vanavond paprikagoulasj met rijst. De goulasj is voldoende om morgen ook van te eten, dus morgen lekker snel klaar.
Tegen m'n zin in hele simpele dingen gekookt. Maar ook wel kant en klare pizza, zak soep met toastjes en Roquefort. Zulke dingen. Comfort-food. Was nu ook weer makkelijker omdat ik toch weer wat zuivel en eieren ben gaan eten.
Door Siberienne
#3320513
Linzen-pompoen curry, vanochtend al gemaakt en het ruikt zo lekker in huis :)

Met een pitta broodje met humus erbij.

Gisteren bami van de boerenwinkel met pindasaus. Want geen tijd/zin om te koken. Ja hoor Lizzy, ook hier van die dagen. Soms is dat even zo ;)
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3320515
Nou hier wordt het vandaag ook maar kant en klare falafel, uitje, courgette blokjes, cherrytomaatjes en koriander, lekker in een kwartiertje klaar. Dat is soms ook wel heel erg fijn :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door