Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Lizzy
#3317400
Ik hoop dat ik een hap door m'n keel krijg... Titziepitzi is ziek :-\ . Ze heeft een ontzettende dikke voet. Warm, rood, dik, pijnlijk, ontstoken. En toen de koorts op was gelopen naar 39.7 zijn we maar richting de spoedkliniek gegaan.... Dus nah. Leo kookt. Kerriepot. Lekker, dat wel maar ik weet niet of ik het weg krijg :-X
Door eelke
#3317417
Charlie Angel schreef:Klinkt ook echt niet aantrekkelijk. Afbeelding
Was het ook niet. Maar het alternatief was couscous met courgette, omdat ik de feta vergeten was. Ook weer zo saai...

Lizzy, wel eten hoor, ander ga je straks nog zelf van je stokje.
Door El_Kato
#3317700
Thuisgekomen na het werken en geen zon meer in de tuin… heel spontaan besloten om in de stad te gaan eten op een terras waar je tot hij onder is in de zon zit :) Rana meegenomen uitgebreid italiaande kaas en worst hapjes als voorgerecht en toen was het zonnetje weg. Nog een pizza met oa gorgonzola en chorizo besteld en die mee naar huis genomen, heerlijk zo :)
Door Eef+Stippels
#3317702
El_Kato schreef:Thuisgekomen na het werken en geen zon meer in de tuin… heel spontaan besloten om in de stad te gaan eten op een terras waar je tot hij onder is in de zon zit :) Rana meegenomen uitgebreid italiaande kaas en worst hapjes als voorgerecht en toen was het zonnetje weg. Nog een pizza met oa gorgonzola en chorizo besteld en die mee naar huis genomen, heerlijk zo :)
Genieten!! :D

Ik ben wraps aan het maken met courgette, prei en kipstuckjes van de vegetarische slager. De wraps smeer ik in met een sausje van tika masala kruidenpasta. En erbij tomaatblokjes met peterselie.
Lekker snel, want ik ben een beetje laat :cool:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door