Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door fransbulletje
#3355468
Biologische kippendijen, ui, wortel, champignons, krieltjes en kruiden lekker paar uurtjes pruttelen in de Crock-Pot :D
Laatst gewijzigd door fransbulletje op vr 21 sep 2018, 14:34, 1 keer totaal gewijzigd.
Door - pien -
#3355486
Gister aardappels met broccoli en biokarbonaadje.
Vandaag iets met sperziebonen of bieten. Die bieten liggen er al een week en er komen weer nieuwe bieten met de groententas :???:
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3355487
Gisteren was mijn favo aziaat zo aardig wat eten langs te brengen.

Vandaag nog geen idee. We zijn met hangen en wurgen ons uit de hand gelopen vakantieklusproject aan het afronden en ik moet nog boodschappen doen. Stiekem mag er van mij best iemand frietjes en burgers komen brengen, maar het zal wel een hele saaie agv worden.
#3355511
Meneer maakt vanavond moussaka. :D

Er groeien nl nogal veel courgettes, aubergines en tomaten in de tuin... ::)
Aardappels ook uit de tuin.

Vanmorgen versgedraaid lamsgehakt gehaald bij de bioslager. Dat mag ik zelden, naar de bio-slager gaan (ziet meneer het nut niet zo van in en kost natuurlijk een stuk meer) , dus hopelijk smaakt hij het. :biggrin2:
Ondertussen nog wat leuke bio-productjes gekocht om te proeven.
Gebruikersavatar
Door Aquillo
#3355561
Bietenburgers met een salade van spinazie en sla komkommer met muntsaus ws op Pittabroodjes
toetje.. een guilty pleasure.. appelblauwebessentaartje op een crust van vanmorgen gebakken speculaasjes afgedekt met dun laagje spijs. Als ik het heel slecht ga doen doe ik er nog een homemade vanilliepudding op ;D een vriendin komt eten.. dus dan mag t.. ;D

De bietenburgers ben ik nu aan het voorbereiden om te maken. ze gaan zo de oven in :D
20180409_133733.jpg
20180409_133733.jpg (2.56 MiB) 2233 keer bekeken
en zo ziet het er gebakken uit.. (foto van een andere keer)
20180201_135839.jpg
20180201_135839.jpg (3.53 MiB) 2232 keer bekeken
Gisteren had ik gewoon aardappelen met sperciebonen en een kleine zacht gestoofde biologische varkenscarbonade met chapmpignonsaus.
Laatst gewijzigd door Aquillo op za 22 sep 2018, 16:01, 2 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door Aquillo
#3355562
Siberienne schreef:Ik eet bij mijn mams. Win win; ik hoef niet te bedenken wat ik kook, zij vindt het alleen eten niet leuk
Ook handig.. ik eet r 1 x in de week met mijn moeder (84).. alleen zij kookt niet meer zo vaak (kan moeilijk staan) en dus kook ik voor haar een bijzondere maaltijd zonder zout of dingen die ze niet meer mag, om samen te eten. :) Ik vind het gelukkig nooit erg om te koken .. eerder leuk Ook om haar te verwennen.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door