Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door koekje
#3368798
Gratin dauphinois, sperziebonen, rookworst en voor wie dat niet lust gehaktballetjes van gisteren en chipolataworstje van eergisteren.
Als toetje yoghurt of een danoontje.
Door Lizzy
#3368800
Angelique schreef:Babi pangang.....from scratch....m,n oma zou trots op me zijn :biggrin2:
Oh wow, wat knap!!!!!!!!!!!!!

Hier vandaag soep mee brood. OK, tosti. Same difference.
Door Lizzy
#3368830
koekje schreef:De kinders aten het geen van allen en meneer schold het uit voor aardappel anders >:(


Vanavond dus pot met rijst.
:biggrin2: :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2:

Nou lekker dan Koek ;D

Vanavond maakt Leo pasta. Met bio buitenbeentjes.
Door Lizzy
#3368971
Angelique schreef:Echt, het klinkt alsof je een paar boerenkinders geslacht hebt :biggrin2:
:biggrin2: :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2:

Nee, het valt mee :biggrin2: . Maar ze hebben tegenwoordig bij de Ap zakken met biologische groenten die afgekeurd zijn. En dat noemen ze buitenbeetjes. Krijg je 2 komkommers, 3 paprika's 1 courgette of aubergine voor €3. Dus ik maak daar van alles mee :biggrin2:
Door Eef+Stippels
#3368990
Klinkt goed die bio buitenbeentjes! Maar eens extra goed opletten, want ik heb ze nog nooit gezien.


Gisteren wilde ik uit pure frustratie een pizza bestellen, maar heb toch maar bloemkool, witte bonen in tom. saus en een vega schnitzel gemaakt. Om daarna een halve reep tony op te eten ::)

Vanavond maak ik spaghetti met courgettes.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door