Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door eelke
#3377274
Er zijn volgens mij wel mensen die dat doen ja.

Ik had een hoogwaardige maaltijd; aardappelpuree uit een zakje, diepvriesspinazie en vissticks ;D ach, het vult.
Door Siberienne
#3377280
Een gezonde maaltijd salade met als tegenwicht een zak chips. #ikbenniettrotsopmezelf. Ach ja. Twee teleurstellingen vandaag. Eigenlijk 3 als ik de kleinste meeneem. Het is wel weer gezakt, dat wel. De teleurstelling. De chips nog niet...
Gebruikersavatar
Door koekje
#3377286
Spaghetti. En dat werd door 2 van de 3 niet gewaardeerd. Dat was na een paar hapjes tegen de grootste klaphonger het bord opzij schuiven. En nummer 3 die bijna een uur aan tafel heeft gezeten en alle3 de bordjes heeft leeggegeten. Dat wordt morgen weer een uitpuilende strontpamper.
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3377351
pearlsofpassion schreef:Niets...
Allemaal geveld door de buikgriep. :-X
Is dat iets wat heerst? Ik ben nadat ik vrijdag thuiskwam van mijn training in Luik nu nog steeds ziek... Zolang ik niks eet gaat het prima, maar zodra ik iets eet gaat het weer mis. Duurt me toch wel lang nu :(

OT: wit brood ::)
#3377355
Kim_S schreef:Is dat iets wat heerst? Ik ben nadat ik vrijdag thuiskwam van mijn training in Luik nu nog steeds ziek... Zolang ik niks eet gaat het prima, maar zodra ik iets eet gaat het weer mis. Duurt me toch wel lang nu :(

OT: wit brood ::)
Naar het schijnt wel. Maar dat zou niet zo lang mogen duren hoor. :-\
Door src_esther
#3377364
Kim_S schreef:Is dat iets wat heerst? Ik ben nadat ik vrijdag thuiskwam van mijn training in Luik nu nog steeds ziek... Zolang ik niks eet gaat het prima, maar zodra ik iets eet gaat het weer mis. Duurt me toch wel lang nu :(

OT: wit brood ::)
Voor een voedselvergiftiging is het in elk geval veel te lang. Een echt buikgriep kan wel lang duren. Denk eraan dat je genoeg drinkt.
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3377368
Het gekke is, ik voel me niet echt ziek.
Ik vrees dat ik een salmonellaatje of iets in die richting heb opgepikt bij 1 van de vele maaltijden “buiten de deur” vorige week...
Het gaat met vlagen wel wat beter, hopelijk is het ergste geweest nu.

En nu weer gauw terug naar het topic, voordat straks niemand meer honger heeft :P
Door src_esther
#3377373
Kim_S schreef:Het gekke is, ik voel me niet echt ziek.
Ik vrees dat ik een salmonellaatje of iets in die richting heb opgepikt bij 1 van de vele maaltijden “buiten de deur” vorige week...
Het gaat met vlagen wel wat beter, hopelijk is het ergste geweest nu.

En nu weer gauw terug naar het topic, voordat straks niemand meer honger heeft :P
Dit is geen tijdstip om honger te hebben ;)
Door - pien -
#3377395
Siberienne schreef:Een gezonde maaltijd salade met als tegenwicht een zak chips. #ikbenniettrotsopmezelf. Ach ja. Twee teleurstellingen vandaag. Eigenlijk 3 als ik de kleinste meeneem. Het is wel weer gezakt, dat wel. De teleurstelling. De chips nog niet...
:bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug:

Geroosterde bloemkool met linzen, met een heerlijke dressing en nootjes :D
Ik hou meneer pien maar, hij kan zo lekker koken ;D
Door Siberienne
#3377396
src_esther schreef:Voor een voedselvergiftiging is het in elk geval veel te lang. Een echt buikgriep kan wel lang duren. Denk eraan dat je genoeg drinkt.

Daar ben ik het niet mee eens, zeker campylobacter infecties kunnen weken klachten geven. De meeste noro virus infecties zijn met 2-3 dagen over. Het ligt er maar net aan wat je wanneer oploopt en hoe je afweer is.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door