Re: wat eten we vandaag... deel 41
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
- Barfplaats
- Gesponsord bericht
Tomatensaus met gehakt en puntpaprika op een bedje van pasta. Versierd met wat gehakte peterselie.
Gekruide kalkoenstukjes met de inhoud van de halve groentela, wraps en rauwkost.
- devillovesangel
Boerenkool stamp of met pittige Tofu brokjes voor mij en rookworst voor de wederhelft(want dat kan echt niet zonder worst
)

-
Voor de verandering
weer broccoli, rijstnoedels, paprika en pindakaas-sojasaus-gember-knoflooksausje.
Wat zal ik blij zijn als de keuken er straks in zit, dan maak ik elke dag een ovenschotel

Wat zal ik blij zijn als de keuken er straks in zit, dan maak ik elke dag een ovenschotel

- Charlie Angel
- Moderator
Pasta met verse tomaten saus en veel groente.
Voor morgen staan de stoofpeertjes al klaar
, samen met gebakken aardappelen en een gehaktballetje!
Voor morgen staan de stoofpeertjes al klaar

Zuurkoolstamppot.
Morgen iets met de lekkere paddestoelenmix uit de Kievit-tas.
Morgen iets met de lekkere paddestoelenmix uit de Kievit-tas.
Leo heeft pasta gemaakt gisterenavond. Geen idee of ie lekker was, ik heb nul smaak/reuk. Vanavond eten we weer pasta, dezelfde saus.
Ik zou in dat geval bloemkool eten, meerdere keren achter elkaar. Dan kan je er weer even tegen en kan je er even vandaan blijven als je weer wel proeft en ruikt.
koekje schreef:Ik zou in dat geval bloemkool eten, meerdere keren achter elkaar. Dan kan je er weer even tegen en kan je er even vandaan blijven als je weer wel proeft en ruikt.
Ik dacht hetzelfde

- Charlie Angel
- Moderator
koekje schreef:Ik zou in dat geval bloemkool eten, meerdere keren achter elkaar. Dan kan je er weer even tegen en kan je er even vandaan blijven als je weer wel proeft en ruikt.

- devillovesangel
Gisteren hadden wij spruitjes op zijn indisch met frietjes met eeb vegaburger voor mij en een kipsnitzel voor arthur.
Vandaag bak ik pannenkoeken, die verassend goed lukken zonder ei(ze moeten alleen wat langer bakken dan pannenkoeken met ei)
Vandaag bak ik pannenkoeken, die verassend goed lukken zonder ei(ze moeten alleen wat langer bakken dan pannenkoeken met ei)
Een hele grote pan macaroni met veel groenten waar we een paar dagen van kunnen eten 

devillovesangel schreef:Gisteren hadden wij spruitjes op zijn indisch met frietjes met eeb vegaburger voor mij en een kipsnitzel voor arthur.
Vandaar dat ze verast zijn?

Ovenschotel van witte boontjes, broccoli, tomaat, Ui en diverse vis.
-
Gisteren kabeljauw met korst van amandel, kaas, paneermeel, gedroogde tomaatjes en peterselie met aardappelpuree en salade van veldsla, wortel, avocado en pistache noten
Als toetje een stuk chocolade gembercake
Dit recept : http://foodness.nl/recipe/gezond-cake-r ... oladecake/ met extra walnoten en gedroogde abrikozen erdoor.
Als toetje een stuk chocolade gembercake
Dit recept : http://foodness.nl/recipe/gezond-cake-r ... oladecake/ met extra walnoten en gedroogde abrikozen erdoor.
- devillovesangel
pike schreef:Vandaar dat ze verast zijn?![]()
.

- Barfplaats
- Gesponsord bericht