Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Siberienne
#3323300
Hertenragout, zoete aardappel frites (van Aviko, uit de Airfryer, waren lekker & krokant) en salade van witlof, dadel, peer, emmentaler en walnoten en geroosterde amandelschaafsel en pompoenpitten, dressing van walnoten olie en witte balsamico en een snufje Kardamom. Dat laatste overheerste nogal ;)
Door - pien -
#3323314
Lizzy schreef:Ik had worteltjes met aardappel en een vega vis op het menu. Maar het wordt een pizza uit de diepvries. Geen zin om te koken.
Hè Lizzy...voel je je nog steeds niet goed? Of gewoon geen zin?

Wij eten gebraden kippetje. Qua groente weet ik het nog niet.
Door Lizzy
#3323402
Aardappeltjes, worteltjes met peterselie (had ik nog over van de aardappelgoulash)/roomboter en een vega visburgertje. Met wat gebakken cherrytomaatjes voor de soort-van-jus-over-de-aardappeltjes.
Gebruikersavatar
Door koekje
#3323687
Ik heb teveel m&ms gegeten :-[
Vera wilde perse zo'n zak, maar vindt ze zelf dus helemaal niet te knagen. Ze wilde wel een croissant.
Lennard en Fabian hadden tiet. Lennard als toetje een zetpil tegen de tandenpijn.
Ot en Sien kipfiletblokjes.
Door Lizzy
#3323744
M&M's zijn lekker. Ben je er misselijk van?

Vanavond zuurkool. Leo vindt dat verschrikkelijk maar ik heb pas bami gemaakt (vindt hij lekker en vind ik goor) en genoeg bloemkool gegeten dit jaar, dacht ik zo :biggrin2: . Ovenschoteltje van gemaakt met gebakken uien, knoflook, Thaise groene curry kruiden van Jonnie, vega gehakt, appel, paprika en rozijntjes. En dan zuurkool/aardappelstampje. Kaas erover en in de oven.
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3323746
Lizzy schreef:M&M's zijn lekker. Ben je er misselijk van?

Vanavond zuurkool. Leo vindt dat verschrikkelijk maar ik heb pas bami gemaakt (vindt hij lekker en vind ik goor) en genoeg bloemkool gegeten dit jaar, dacht ik zo :biggrin2: . Ovenschoteltje van gemaakt met gebakken uien, knoflook, Thaise groene curry kruiden van Jonnie, vega gehakt, appel, paprika en rozijntjes. En dan zuurkool/aardappelstampje. Kaas erover en in de oven.

Leo heeft smaak :biggrin2: :biggrin2:

Hier krijgt meneer voor de 2de dag zuurkool :puke: en zelf neem ik erwtensoep uit de vries. Wel home made natuurlijk. Gisteren had ik stukkie ciabatta met dooie vegavisburger en wat gegrilde groente erbij.
Door Lizzy
#3323748
Ik eet morgen ook voor de 2de keer zuurkool want dan is Leo niet thuis met eten ;D ;D ;D

Vind jij snert uit de vriezer nou lekker? Ik heb nou al een paar keer gedacht "bleh". De worteltjes worden ook zo zompig...?!
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3323750
Lizzy schreef:Ik eet morgen ook voor de 2de keer zuurkool want dan is Leo niet thuis met eten ;D ;D ;D

Vind jij snert uit de vriezer nou lekker? Ik heb nou al een paar keer gedacht "bleh". De worteltjes worden ook zo zompig...?!
Mijn snert is altijd lekker. ::)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door