Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3347652
Too schreef: Gister mooie rode eikenbladsla met lekkers erdoor: appel, avocado, augurk, zadenmix en een stukje gegrilde kip
Wij hebben deze vandaag eens nagemaakt. Lekker! Augurk hebben we eruit gelaten en wel tomaat erbij.
Vincent vond hem ook lekker, vooral de advocado. En zaden krijgt hij nog niet. Laurens vond alles lekker behalve de advocado. :P
Door Too
#3347665
CindyMayella schreef:Ik lust nog steeds geen avocado :ras: .... wij hadden frieten (uit de oven), boontjes en een kipburger..... morgen maakt mn jongste weer burrito’s :D
;D Heeft bij mij ook heel lang geduurd eigenlijk pas recent... ik moest op de een of andere manier wat extra (gezonde)calorieën sprokkelen een geroosterde boterham met plakje kip of rauwe ham, sla en avocado was dan een fijne lunch.


OT
Er werd gekookt:
Dahl, zoete aardappel, bloemkool'broodje' en lekkere gemengde sla , het was weer lekker!

Morgen weer een pre-sport maaltijd: aardappels groente en een vleesje, ik denk dat t bietjes en een tartaartje wordt of roerbak witlof met een flinke schep kerrie en dat tartaartje
Door Too
#3347666
pearlsofpassion schreef:Wij hebben deze vandaag eens nagemaakt. Lekker! Augurk hebben we eruit gelaten en wel tomaat erbij.
Vincent vond hem ook lekker, vooral de advocado. En zaden krijgt hij nog niet. Laurens vond alles lekker behalve de advocado. :P
Bij salades met goodies zit altijd wel iets van je gading ;)
Leuk dat de jongens het ook lekker vonden.
#3347795
MarijeEnBoomer schreef:Angelique sla met een nep vis burger! Was jummie!
Ik ga morgen.
De anderen eten quiche maar ik verdraag niet zoveel ei. (lichte intolerantie)
Dus vandaag al even bietjes uit de tuin gehaald, die ga ik vanavond al koken. En dan morgen de salade proberen. Ga hem wel zonder pasta en zonder vis maken. ;)
Gewoon wat meer van de rest zal ook wel lukken.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door