Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door -Annemarie-
#3325644
Siberienne schreef:Ik ben toch nieuwsgierig; zijn het krinkel frieten? ;)
Het waren van die kant en klare kleine pastei-hapjes van de Lidl. Gelukkig geen moeite voor gedaan, zak open en in de oven. Anders was het helemaal jammer geweest. ;D

Vanmiddag kibbeling gegeten, ergens in Groningen. Die was erg lekker maar ligt nog wel zwaar op de maag. Er staat nu wortel en knolselderij in de oven en ik bak straks nog wat aardappeltjes met spekjes.

Meneer is bezig met de oliebollen. :dribble:
Door Siberienne
#3325650
Gisteren zuurkoolschotel met rookworst en zoete aardappel puree uit de oven

Vandaag mezze; tabouleh, humus, falafel, Turks brood, soort courgette en aubergine torentjes en dolmades. Liep gisteren ip de markt in ‘t durp ineens tegen een kraam met vanallerlei lekkers op !

@annemarie; dank je, kan weer slapen ;D
Door Siberienne
#3327375
Pauline schreef:Omelet met spinazie, kerstomaatjes en fetakaas erover. Chocomousse van mascarpone na.
Kijk jij steekt de juicers even een hart on de riem met je toetje :D

Gele curry met kikkererwten, champi, courgette, stukje kipfilet en lijst
Gebruikersavatar
Door koekje
#3327424
Ik weet het nog niet. Babi ketjap/sambalboontjes/rijst of ook een curry (penang hier) of macaroni of een vleesje uit de vriezer met gestoomde sperziebonen en aardappelpuree.
Vandaag eerst eens een rondje strijken en wat stinkende kinderen in bad doen, dan kijk ik wel waar ik nog zin in heb.
Door Lizzy
#3327452
Mij kun je nu alles te eten geven (of niks) : ik proef toch niks. Leo had gisteren Thaise groenten gemaakt, hij had net zo goed mie zonder Thaise handel en groenten kunnen geven :-X . Dus voor vanavond...., weet ik het nog even niet.
Gebruikersavatar
Door Pauline
#3327497
Siberienne schreef:Kijk jij steekt de juicers even een hart on de riem met je toetje :D

Gele curry met kikkererwten, champi, courgette, stukje kipfilet en lijst
KH-arm en vetrijk...., ik moet die laatsten ergens vandaan halen!

Vandaag was het pompoensoep met een zelfgebakken (uiteraard KHA) focaccia en als toetje chiazaad-kokos-cacao-pudding. En dat is me toch lekker!! Persoonlijk vind ik het lekkerder dan de mousse van gisteren.
Door Siberienne
#3327501
Pauline schreef:KH-arm en vetrijk...., ik moet die laatsten ergens vandaan halen!

Vandaag was het pompoensoep met een zelfgebakken (uiteraard KHA) focaccia en als toetje chiazaad-kokos-cacao-pudding. En dat is me toch lekker!! Persoonlijk vind ik het lekkerder dan de mousse van gisteren.

Ooooooh recept graag! Klinkt goed, ik worstel met lekkere toetjes maken zonder snelle kh en de meneer is bijna jarig ;D
#3327507
koekje schreef:Ik weet het nog niet. Babi ketjap/sambalboontjes/rijst of ook een curry (penang hier) of macaroni of een vleesje uit de vriezer met gestoomde sperziebonen en aardappelpuree.
Vandaag eerst eens een rondje strijken en wat stinkende kinderen in bad doen, dan kijk ik wel waar ik nog zin in heb.
Wil je dat nooit meer hardop schrijven wanneer ik aan het blenden ben?! >:( :dribble: :dribble:
Door Too
#3327511
aardappels groente vlees. Ik heb daar echt geen talent voor ,eigenlijk voor het hele keukenprinsesse gebeuren niet Al maak ik tegenwoordig wel heel gezellige boterhamtaartjes
En dus soort van roergebakken spinazie met ui, knof en tomaat, tartaartje en 2 halfgare aardappeldwergen dit alles met heul weinig olie en geen zout
Gelukkig ben ik niet zo kieskeurig :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door