Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door - pien -
#3345313
-Annemarie- schreef:Gisteren pasta rood. Ik had het zó koud!
Vandaag sperzieboontjes, rijst en tofu/hamburgers uit de vriezer. Met veel pindasaus.
Hier ook pasta met rooie saus (met de groenten erin).
Vanavond bietjes met eerpels en een worstje.
#3345412
Lizzy schreef:Met een hoop tamtam gelanceerde vegetarische biefstuk? Niet te eten! Bleh!!!!!!!!!!!!!! Tijdens het bakken kwam er zelfs "bloed" uit :-X :-X :-X :-X :-X
Omdat het niet op vlees lijkt? Of omdat het er te veel op lijkt en je dat gewoon niet (meer) te vreten vind? :biggrin2:
Door Lizzy
#3345433
pearlsofpassion schreef:Omdat het niet op vlees lijkt? Of omdat het er te veel op lijkt en je dat gewoon niet (meer) te vreten vind? :biggrin2:
Ik heb geen herinnering meer aan vlees. Nee, ik weet echt niet meer hoe het smaakt. Ik was natuurlijk 7 jaar, toen ik er mee stopte. Maar ik vind het er dus qua uiterlijk teveel op lijken en qua smaak is het gewoon vies. Met veel tam tam gelanceerd en ik dacht Leo een plezier te doen. We vonden het beide goor :-X
Door Tanna
#3345447
Wij krijgen vandaag voor het eerst sinds we in het hoge noorden wonen bezoek van mijn oudste broer, schoonzus en nicht uit Rotterdam en gaan vanavond eten bij 'ons' eetcafé in Drouwen. Stressig dagje voor me, ze komen al om een uur of 11 en ik ben niet zo goed in mensen over de vloer hebben, hoe gezellig het ook zal worden. Dodelijk vermoeiend voor mijn hoofd........
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3345453
Lizzy schreef:Met een hoop tamtam gelanceerde vegetarische biefstuk? Niet te eten! Bleh!!!!!!!!!!!!!! Tijdens het bakken kwam er zelfs "bloed" uit :-X :-X :-X :-X :-X
Dat maken ze ook niet voor vegetariers :biggrin2:

Ik zal km ook eens gaan proberen :biggrin2:
Door Tanna
#3345455
Lizzy schreef:Met een hoop tamtam gelanceerde vegetarische biefstuk? Niet te eten! Bleh!!!!!!!!!!!!!! Tijdens het bakken kwam er zelfs "bloed" uit :-X :-X :-X :-X :-X
Het leek mij ook niks. Nu eten wij al nooit vleesvervangers maar gewoon heel veel groente en peulvruchten, dus ik zou het niet snel kopen.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door