Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Lizzy
#3366226
Gisteren aardappeltjes met broccoli en een nieuwe bio burger met paddenstoelen (goed te eten) en vanavond gekookte aardappel met andijvie en een gehacktbal van de vega slager (vindt Leo zo lekker. Nah, vooruut dan maar, hoewel ik het sinds de overname door Unilever eigenlijk niet meer wil eten.....).
Gebruikersavatar
Door koekje
#3366237
Ja Liz, daar gaan je principes!

Hier bakjes uit de vriezer, want meneer eet op de arbeid en ik heb geen zin om vanmiddag door de drek met 3 kindertjes boodschappen te gaan doen op de fiets. Er is keuze uit macaroni en bami. En voor de lussiknie-kleuter nog 1 al gebakken chipolataworstje in de koelkast, waar ik best wel even een komkommertje oid bij wil snijden.
Door src_esther
#3366322
Eergisteren viscurry met sambalboontjes, dal van zwarte linzen en rijst.
Gisteren de rest van de viscurry met spinazie-saag en rijst.
Vandaag venkel gestoofd in scheut water, scheut wijn, scheut olijfolie en snuf zout met aardappelpuree en merquezworstje.
Door Lizzy
#3366470
Ben erg blij met de bio buitenbeetjes. Heb een stoofschoteltje gemaakt van uien, knoflook, aubergine, paprika, aardappel en bruine bonen. Komkommertje erbij uit de bio buitenbeentjes-zak en smullen maar. Vandaag broccolisoep met broodjes. Ik doe altijd het recept van Jamie met bleekselderij, knoflook, munt en broccoli natuurlijk :biggrin2:
#3366997
Vanmorgen een ontbijtje voor de kinderen gemaakt. Soort pudding van kokosmelk met fruit (rood fruit en perzik) erin. Werd matig onthaald. Ze vonden het wel lekker, maar snel genoeg.

Voor mezelf heb ik met de restjes fruit, kokosmelk en nog wat rucola dat ik liggen had voor het eerst in lang nog eens een groene smoothie (ale, hij zag paars :biggrin2: was niet zoveel rucola) gemaakt.
Dat heeft zooo gesmaakt! :D Zalig.
Door Lizzy
#3367035
Ieuw! Ik vind alles bij Ikea goor eerlijk gezegd. Die gasten kunnen niet koken hoor :-X

Ik ben zo blij met de bio-buitenbeentjes. Vandaag weer een zak voor 3 euro verwerkt (zitten 2 komkommers, 3 paprika's en 1 aubergine) en daar een schotel van gemaakt (weer) met bruine bonen, tomaten, uien, knoflook, gekookte aardappel en een vleugje Mexicaanse kruiden.
Door Anneloog
#3367043
Hier was het creatief restjes verwerken. Ik had namelijk te lekkere vulling over van mijn Marokkaanse geïnspireerde oven schaal en wou dat niet weg gooien. Dus ben mini hartige taartjes gaan maken voor het eerst van mijn leven Afbeelding. En echt ze waren super goed geslaagd. Nu nog wel veel basis korstdeeg over dus voor morgen maar ff andere vulling bedenken en dan weer hartige taartjesAfbeeldingAfbeelding

Verstuurd vanaf mijn BLA-L29 met Tapatalk
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door