Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Anneloog
#3374551
Dag 2, ui/knoflook/kastanje champignons, 2 kleine bakjes spekblokjes/ pond iets gestoofde witlof room eieren verse peper en beetje chilliflakes en echte italiaanse geraspte kaas met verse lintpasta tot een geheel gebracht en dit afgetopt met verse bieslook en peterselie uit eigen tuin :D
Door Lizzy
#3374612
Siberienne schreef:Asperges met zalm - op een terras aan de Maas :biggrin2:
Ohhww, vervelend zeg :biggrin2:

Hier gegrilde groenten met pasta en feta (en olijfolie, verse tijm en balsamico).
Door Siberienne
#3374624
Lizzy schreef:Ohhww, vervelend zeg :biggrin2:

Hier gegrilde groenten met pasta en feta (en olijfolie, verse tijm en balsamico).

Was erg vervelend ! We doen dat elk jaar, daar de eerste asperges en de ober herkent ons inmiddels en weet wat we willen eten. Vin’k zo knap. Heerlijk terras, uitzicht over de maasplassen bij Asselt.

Terug on topic; wraps met guacamole en taco chips
Door Lizzy
#3375803
Siberienne schreef:Was erg vervelend ! We doen dat elk jaar, daar de eerste asperges en de ober herkent ons inmiddels en weet wat we willen eten. Vin’k zo knap. Heerlijk terras, uitzicht over de maasplassen bij Asselt.

Terug on topic; wraps met guacamole en taco chips
Ohhw, dit is al weer even geleden maar dat klinkt echt heel vervelend!!

Het is zo koud, ik eet bruine bonensoep vanavond. Serieus!
Door Siberienne
#3375805
Lizzy schreef:Ohhw, dit is al weer even geleden maar dat klinkt echt heel vervelend!!

Het is zo koud, ik eet bruine bonensoep vanavond. Serieus!

Keertje weekendje in Limburg in het voorjaar? Volgens mij zou je je hier best amuseren... ;) wandelen zonder andere honden tegen te komen enzo...
En dit lijkt me ook wel wat voor jou om een keer te kijken: http://www.vergetengroenten.nl

On topic:
Ja, ik vind het ook koud. Vorige week nog stamppot rucola gemaakt met champignons, paprika, vega spek en een rookworst (nee niet vega, die vind ik echt niet te eten)
Vandaag ga ik een grote schaal groente-lasagne maken.
Door Lizzy
#3375923
Vega burger op een hamburger broodje (bleh wat goor) met salade (tomaat, veldsla, avocado, komkommer enzo) en een kopje broccoli-spinaziesoep van de Ap. Kant en klare dingen maar ja, moest werken vandaag en Leo moest vlees halen. Beter dan pizza zullen we maar denken :biggrin2:
Door - pien -
#3376003
Maandag asperges met ei-botersaus en een aardappeltje.
Gister roerbak van een hele grote paksoi met stukjes vis en udonnoedels (en gember/knoflook/sjalot), overgoten met oestersaus.
Vanavond witlofsalade met ei :D
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door