Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door - pien -
#3320528
- pien - schreef:Omelet met paddestoelen.
Morgen zelfgemaakte Thaise curry met zoete aardappel en paksoi.
Alles stond klaar voor de curry maar het wordt friet met kroket :-X :-X :-X
koekje schreef:Ik heb 1,5 uur geleden een hele mini-komkommer gegeten en hij zit nog steeds binnen! :cool:
Ben je ziek?
Gebruikersavatar
Door koekje
#3320529
Ja, ik kreeg van Vera een buikgriep. Zo1 met projectiel-kotsen en -kakken.
(Het was zelfs zo heftig dat ik binnen een paar uur droog stond door de uitdroging en de mannetjes hebben daardoor een flesje nutrilon gehad :-X )
Door - pien -
#3320598
koekje schreef:Ja, ik kreeg van Vera een buikgriep. Zo1 met projectiel-kotsen en -kakken.
(Het was zelfs zo heftig dat ik binnen een paar uur droog stond door de uitdroging en de mannetjes hebben daardoor een flesje nutrilon gehad :-X )
Dank voor de details :biggrin2:
Beterschap :-*
Door Dreetje
#3321000
Kleine broodjes hamburger met koolsla, zelfgemaakte ketchup en mayonaise.

Zo leuk, ik had vandaag een workshop van m'n nieuwe deegkneder waar je allerlei
accessoires bij kunt kopen (die knetterduur zijn) zoals raspen, vleesmolen, blender etc. en daarmee hebben wij bovenstaand menu gemaakt.

Ik ben dus de hele middag in een kookwinkel geweest. Pffff ik moet daar echt onder begeleiding naar toe,
ik koop zo die hele winkel leeg :P
Gebruikersavatar
Door pike
#3321247
Lizzy schreef:Leo maakt pasta. Ik heb de salade gemaakt.
Potdomme kookt hij nou alweer? Hoe krijg je dat toch voor elkaar, hier wil dat maar niet lukken >:(

Maar ik had aardappeltjes met tasty tommetjes en rode ui in wat witte wijn (met een vers geknipt laurierblaadje erbij :D ) uit de oven met een groene salade erbij en kalkoendijvlees (over van gisteren). En dat viel wel in de smaak. :)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door